علیرضا طلیسچی قطعه ی زندگی جونم را منتشر کرد

اهنگ جدید علیرضا طلیسچی با مجوز رسمی

علیرضا طلیسچی قطعه ی زندگی جونم را منتشر کرد. همین حالا این آهنگ جدید و زیبا را ببینید و بشنوید.

اهنگ جدید علیرضا طلیسچی با مجوز رسمی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

علیرضا طلیسچی و مراحل تولید آهنگ

علیرضا طلیسچی یکی از موفق ترین و دوست داشتنی ترین خواننده های این روزهای موسیقی ایران ، خواننده ی خوش اخلاق و خندان آهنگ جدید خود با نام  زندگی جونم را با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر کرد. علیرضا طلیسچی که این روزها بسیار خوش میدرخشد و توانسته با انتشار آهنگ‌ها عاشقانه و شاد، به محبیوبیت و شهرت قابل توجهی دست پیدا کند ابتدا به صورت غیر مجاز در دنیای موسیقی فعالیت داشت و دو ویدیو حلقه و قرار نبود را در سال 90 به صورت غیر مجاز منتشر کرد. اما پس از گذشت مدتی تصمیم گرفت تا به صورت مجاز کار کند و پس از تلاش هایی در این خصوص موفق شد تا آهنگ های زیادی را که مورد استقبال اکثر دوستداران موسیقی پاپ قرار گرفت روانه بازار کند.به همین ترتیب آهنگ تو کنار اون خوشی که محصول سال 94 میباشد و به صورت قانونی در موسیقی ایران منتشر شد.

اهنگ جدید علیرضا طلیسچی  به نام زندگی جونم از جمله آهنگ های بی نهایت احساسی و در عین حال یک اهنگ شاد و پر طرفدار است که در مدت خیلی کم پس از انتشار مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این آهنگ را می توانید در کنار کسی که دوستش دارید گوش کنید و حرف های دلتان را به او بگویید. ترانه سرا و آهنگساز این موزیک خود علیرضا طلیسچی بوده،و حامد برادران کار تنظیم، میکس و مسترینگ را انجام داده است.

نظر علیرضا طلیسچی در مورد انتشار اهنگ زندگی جونم

صفحه اینستاگرام علیرضا طلیسچی خبر انتشار این اهنگ جدید زندگی جونم میدهد

موزیک جدیدم با نام زندگی جونم با مجوز رسمی وزارت ارشاد و تحت کمپانی #نوای‌سپند همین الان از تمام سایت‌های معتبر قابل دسترسی هست.
مثل همیشه یه دنیا ممنون محبت بهترین و مهربون‌ترین تنظیم کننده ایران برادر عزیزم #حامدبرادران دوستداشتنی که جدای کار یه پسر با معرفته و همیشه حتی بیشتر از من روی آهنگایی که آماده میکنیم وقت میگذاره. بی شک اینم یکی از اون تنظیما و میکس ومسترهای بینظیرش هست❤️❤️❤️
مرسی از #هادی‌‌جداری برای نواختن این ساکسیفون بشدت زیبا 🎷و ممنونم از #علی‌الیاسوند مهربون برای نوازندگی گیتارالکتریک 🎸در این آهنگ.
#عرفان‌طلیسچی برادر عزیزتر از جانم عکاسی کاور این موزیک و #علی‌نوری طراحی کاور رو به این زیبایی انجام دادند.
مرسی از برادر عزیزم #میثم‌خلفی که زحمت هماهنگی و مدیریت تولید این پروژه رو مثل همیشه عهده دار بود.

 

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی

ما در موزیکیشو همواره در تلاش بوده ایم تا از استعدادهای موسیقی ایران زمین عزیزمان حمایت کرده و تمام قطعاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طرفدار خاص خود را دارند به راحتی در اختیار شما قرار دهیم. تا این لحظه هم سعی کرده ایم تا تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی را در قالب فول آلبوم علیرضا طلیسچی جمع آوری کرده و در دسترس شما یاران همیشگیمان قرار دهیم. در وب سایت ما می توانید با یک کلیک آهنگ های علیرضا طلیسچی جدید و قدیمی را در اختیار داشته باشید و گوش کنید و نهایت لذت را از کیفیت بالای آن ها ببرید.

شما می توانید همچنین از رسانه موزیکیشو آهنگ های اخیر علیرضا طلیسچی مانند ای دل غافل و همه دنیام تویی را دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: