علی یاسینی با یه عاشقانه جدید برگشت

اهنگ جدید علی یاسینی با نام دورترین نزدیک منتشر شد

علی یاسینی با انتشار بخشی از تیزر اهنگ جدیدش با نام *دورترین نزدیک* در اینستاگرامش، انتشار نسخه کامل آهنگ جدیدش را اعلام کرد.

اهنگ جدید علی یاسینی با نام دورترین نزدیک منتشر شد

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

علی یاسینی اهنگ جدیدش را منتشر کرد

علی یاسینی یکی از خواننده های نسل جوان موسیقی ایران است که در زمینه موسیقی سعی بر پیشرفت داشته و میخواهد در هر همه حالت های ساخت یک آهنگ استادانه عمل کند. این خواننده با انتشار پستی خبر از برخورد های عجیب اطرافیانش داد و از ان ها گلایه سنگینی را ارائه داد. علی یاسینی با بیان اینکه آدم ها اطرافش درحال نقش بازی کردن هستند نارحتی خود را به زبان خود اعلام کرد و خبر از انتشار موزیکش که بر اثر این ناراحتی نوشته شده است داد. در صفحه رسمی اینستاگرام علی یاسینی از عکسی از او را مشاهده می کنید که بیانگوی حال و احوال این روزهای این هنرمند می باشد. این هنرمند در اینباره گفته است:

“دور ترين نزديك ” منتشر شد.
سعى كردم با كاراى ديگه كه تا امروز پخش كردم متفاوت
باشه.نظراتون برام خيلى مهمِ♥️
Guitar : Aliyasini
Lyrics & Music : Aliyasini
Arrangement,mix&mastering : Aliyasini
teaser : sepehr ebrahim zade

@aradconcert

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ که کار آهنگسازی، تنظیم کنندگی و ترانه سرایی اکثر آهنگ هایش را نیز خودش انجام می دهد، این روز ها بین نسل جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از تک آهنگ های احساسی او “مثل برف ” نام دارد. او در این آهنگ ترک شدن یک عاشق و رابطه عاشقانه ای را که از دست رفته، به برف تشبیه می کند. به خاطر چنین آهنگ هایی است که او را سمبل یک خواننده ایده آل نسل جوان در انتشار آهنگ های احساسی می دانند. او علاوه بر این این روز ها آهنگ احساسی *چراغونی * را نیز علاوه بر علی یاسینی جدید منتشر کرده است. شما می توانید برای شنیدن آرشیو کامل آهنگ های او با کیفیت عالی به فول آلبوم علی یاسینی در رسانه موزیکیشو مراجعه کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: