آرون افشار جانم باش را به عنوان اولین آهنگ خود منتشر کرد

اولین آهنگ آرون افشار منتشر شد

آرون افشار قطعه ی جانم باش را منتشر کرد. همین حالا این آهنگ جدید و زیبا را ببینید و بشنوید.

اولین آهنگ آرون افشار منتشر شد

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آرون افشار قطعا جزو ۳ خواننده ی محبوب دهه ۷۰ حال حاضر ایران میباشد. استعدادی که توسط معین راهبر شناخته شد و با تمرین های بسیار بسیار زیاد و سنگین، شد آرون افشاری که این روزها از شنیدن همه آهنگ هایش لذت میبریم. اولین اهنگ آرون افشار جانم باش نام دارد که بدون شک محبوب ترین و معروف ترین آهنگ او نیز هست. ترانه ای که هنوز نیومده در تمام پادکست های موسیقی جا باز کرد و تعداد خیلی زیادی دی جی ، ریمیکس جانم باش را ساختند و منتشر کردند.

دست اندرکاران اهنگ جانم باش

آهنگ به این زیبایی قطعا حاصل همکاری تیمی بسیار قوی بوده است. نام ها را که میبینیم به این نتیجه میرسیم که جز این هم نیست. ترکیب عاطفه حبیبی و معین راهبر و فرشید ادهمی با صدای فوق العاده آرون افشار کاری جز فوق العاده نمی توانند بیرون بدهند. ترانه و ملودی فوق العاده عاطفه حبیبی که برای بسیاری از خوانندگان خوب کشورمون از جمله بهنام بانی و علیرضا طلیسچی هم اشعار بسیار خاصی گفته است، زیبایی جانم باش آرون افشار را ۲ چندان کرده است. آهنگسازی و گیتار فوق خاص فرشید ادهمی را که می شنویم دلمان پر میکشد و حسابی سر ذوق می آییم. مدیر هنری و کسی که تمام کارهای میکس و مسترینگ و تنظیم آهنگ های آرون افشار را تا این لحظه انجام داده است کسی نیست جز معین راهبر. کسی که خودش هم چند قطعه با صدای خود بیرون داده است ولی به صورت تخصصی کار تهیه کنندگی و میکس و مسترینگ را انجام میدهد. اخیرا شاهد همکاری معین راهبر با بابک جهانبخش عزیز نیز بوده ایم. خلاصه اینکه این آهنگ خاص، حاصل همکاری تیمی خاص بوده است.

نظر آرون افشار در مورد اهنگ جانم باش

در صفحه ی شخصی اینستاگرام آرون افشار می توانیم در مورد نظر او در باره ی اولین قطعه ی هنری حرفه ای خود بخوانیم که چنین گفته است:

سلام به همه دوستای گلم
به امیدخدا کار “جانم باش”با کلی عشق و تلاش پخش شد…
حمایت شما انگیزه واسه برداشتن
قدم های محکم تره من
دابسمشاتون رو حتما برام بفرستید
امیدوارم این کار به دلهای مهربونتون بشینه

یه تشکر ویژه میکنم
از مدیرهنری و مرد شماره یک موسیقی خودم معین راهبرعزیزم
از قلم زیبای خانم عاطفه حبیبی
ودستان نوازشگر فرشیدادهمی عزیز
که کار رو از اون چیزی که هس زیباترساختن

و حضور همیشگی
امیرحسام افشار و
امیرحسین دادستان

اخذمجوز:شرکت امیدماندگار

حمایت فراموش نشه❤❤

 

دانلود اهنگ جدید آرون افشار

ما در موزیکیشو همواره در تلاش بوده ایم تا از استعدادهای موسیقی ایران زمین عزیزمان حمایت کرده و تمام قطعاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طرفدار خاص خود را دارند به راحتی در اختیار شما قرار دهیم. تا این لحظه هم سعی کرده ایم تا تمام آهنگ های آرون افشار را در قالب فول آلبوم آرون افشار جمع آوری کرده و در دسترس شما یاران همیشگیمان قرار دهیم. در وب سایت ما می توانید با یک کلیک آهنگ های آرون افشار جدید و قدیمی را در اختیار داشته باشید و گوش کنید و نهایت لذت را از کیفیت بالای آن ها ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: