دانلود اهنگ بزن باران ایهام + متن کامل

ایهام – بزن باران

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام بزن باران با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بزن باران ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Bezan Baran Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – بزن باران

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 288

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – بزن باران

بزن باران ببار از چشم من بزن باران بزن باران بزن بزن باران که شاید گریه ام پنهان بماند بزن باران که من هم ابریم بزن باران پر از بی صبریم بزن باران که این دیوانه سرگردان بماند بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من در اوج گریه ها فقط تو میشوی پناه من به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست دلم گرفته است به این دل شکسته جان بده تو راه خانه را به پای خسته ام نشان بده به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست بزن باران ببار از چشم من بزن باران بزن باران بزن بزن باران که چتر بسته یعنی دل سپردن بزن باران که من هم ابریم بزن باران پر از بی صبریم بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من در اوج گریه ها فقط تو میشوی پناه من به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست دلم گرفته است به این دل شکسته جان بده تو راه خانه را به پای خسته ام نشان بده به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من در اوج گریه ها فقط تو میشوی پناه من به داد من برس بیا به داد من برس دلم گرفته است به این دل شکسته جان بده تو راه خانه را به پای خسته ام نشان بده به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بارونی و اهنگ پاییزی و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی میباشد.

اگر به گروه های موسیقی کشور توجه کره باشیم یکی از این تیم ها توانست درعرصه خوانندگی بسیار پیشرفت کنند و تقریبا همه علاقه مندان به موسیقی اهنگ های این گروه را به خوبی گوش داده از آن ها لذت می برند.

ایهام گروهی است که توانسته موفقیت های بسیاری را در سال های اخیر بدست بیاورد. این گروه موسیقی متشکل از تو خواننده محبوب کشور مازیار لشنی و زانیار خسروی می باشد.

گروه ایهام در سال 1396 شکل گرفت و نخستین قطعه هنری این گروه موسیقی بغض نام دارد. اهنگ بغض ایهام را می توان از موفق ترین اهنگ های سال 1396 در زمینه پاپ و موسیقی تلفیقی شناخت. بعد از آن گروه ایهام توانست در دی ماه سال 1396 دومین قطعه هنری خود به نام حال من را منتشر کند.

بعد از آن گروه ایهام تبدیل شد به یکی از بهترین گروه های موسیقی ایران که اکثر کارهای اهنگسازی و تنظیم این گروه موسیقی را زانیار خسروی انجام داده است. اکنون می توانید تمامی قطعات معروف و محبوب گروه موسیقی ایهام را در رسانه موزیکیشو بدست بیاورید.

هوای پاییزی این روزها باید همراه با یک تک آهنگ بارانی و پاییزی هم باشد. قدم زدم روی خیابان‌های نارنجی پوش این روزها با یک هدفون و تکرار بزن باران که من هم ابریم ، بزن باران ببار از چشم من و بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من از ایهام لذت این فضا را بیشتر و بیشتر خواهد کرد. ترانه‌ای بسیار احساسی و عاشقانه که فاز بسیار خوبی که به شنونده می‌دهد.

ایهام را می توان یکی از بهترین گروه های موسیقی کشور معرفی کرد. این گروه موسیقی از دو هنرمند به نام در زمینه موسیقی با نام های زانیار خسروی به عنوان آهنگسازف تنظیم کننده و خواننده دوم گروه موسیقی و مازیار لشنی خواننده اصلی گروه ایهام که سبکی تلفیقی دارد تشکیل شده است. بزن باران را می توان از بهترین اهنگ های پاییزی در دنیای موسیقی کشور معرفی کرد که گروه ایهام با تنظیم فوقالعاده و زیبای خود در این خصوص توانسته شنونده های بسیار زیادی را به دور خود جمع کرده باشد.

بزن باران را می توان در روز های بارانی پاییز گوش داد و از آن هایت استفاده را برد. چه چیزی رد پاییز با زیبایی یک موسیقی ملایم و آرام می تواند ذهن را التیام ببخشد؟ می توانید امتحان کرده تا خودتان به خوبی ازاین موضوع اطلاع یابید.

زانیار خسروی و مازیار لشنی با این آهنگ کاری با دل هر کسی می‌کنند که دلش می‌خواهد عاشق شود.

امیدواریم در این روزهای بارانی با این ترانه عاشقتر از همیشه باشید.

 

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ایهام نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک بزن باران جدیدترین اثر ایهام است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ایهام با ترانه بزن باران سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بزن باران ایهام یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که ایهام برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ایهام، بزن باران را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ایهام به ارمغان آورد. امیدواریم ایهام بعد از بزن باران باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ بزن باران ایهام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مسعود عباسی گفته:

صدا ۲۱ به جان مادرم دی خوش دست خوش به مولا

فاطی گفته:

عالی❤