دانلود اهنگ تاب و تب ایهام + متن کامل

ایهام – تاب و تب

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام تاب و تب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تاب و تب ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Taab O Tab Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – تاب و تب

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 44

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – تاب و تب

امشب از دیدنمان همه انگشت به دهان میمانند همه خوب حال مرا حال و احوال مرا میدانند گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن بیا در شهر دل من پادشاهی کن این تو و این دل من هر چه تو خواهی کن ای امان ای امان ای امان از من و حالم وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد به چه شبی بگو امشب مارا میطلبی بگو همچون من در تاب و تبی در تاب و تبی تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم تو را میخواهم با خود ببرم با خود ببرم وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ ماشین و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

اگر به گروه های موسیقی کشور توجه کره باشیم یکی از این تیم ها توانست درعرصه خوانندگی بسیار پیشرفت کنند و تقریبا همه علاقه مندان به موسیقی اهنگ های این گروه را به خوبی گوش داده از آن ها لذت می برند.

ایهام گروهی است که توانسته موفقیت های بسیاری را در سال های اخیر بدست بیاورد. این گروه موسیقی متشکل از تو خواننده محبوب کشور مازیار لشنی و زانیار خسروی می باشد.

گروه ایهام در سال 1396 شکل گرفت و نخستین قطعه هنری این گروه موسیقی بغض نام دارد. اهنگ بغض ایهام را می توان از موفق ترین اهنگ های سال 1396 در زمینه پاپ و موسیقی تلفیقی شناخت. بعد از آن گروه ایهام توانست در دی ماه سال 1396 دومین قطعه هنری خود به نام حال من را منتشر کند.

بعد از آن گروه ایهام تبدیل شد به یکی از بهترین گروه های موسیقی ایران که اکثر کارهای اهنگسازی و تنظیم این گروه موسیقی را زانیار خسروی انجام داده است. اکنون می توانید تمامی قطعات معروف و محبوب گروه موسیقی ایهام را در رسانه موزیکیشو بدست بیاورید.

ایهام با انتشار یک تک آهنگ متفاوت شاد و رقصی طرفداران خود را سورپرایز کرد. تاب و تب ترانه‌ای شد که خیلی زود به همه‌ی مهمونی‌ها و عروسی‌ها و ماشین‌ها راه پیدا کرد و همه یک صدا می‌خواندند وای عجب ماهی تو چه زیبایی. این موزیک فاز خیلی خوب و عاشقانه‌ای دارد که مناسب همه نوع حال خوشحالی هست. معمولا ایهام سعی دارد تا با موزیک های احساسی و آرام خود تقریبا همه را تحت تاثیر قرار دهد اما اینبار ایهام توانست با یک اهنگ کاملا متفاوت به عرصه موسیقی بازگردد.

اهنگ تاب و تب ایهام می تواند از بهترین موزیک های شاد این گروه موسیقی با صدای مازیار لشنی باشد. اهنگ ایهام تاب و تب نیز به مانند سایر موزیک های این گروه موسیقی توسط زانیار خسروی به خوبی ساخته شده است و همین مورد در ریتم اهنگ توانست بازهم طرفدران ایهام را راضی نگهدارد.

هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم همیشه با این ترانه سرحال بیاید و بخندید و شاد باشید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز ایهام با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ایهام در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده تاب و تب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تاب و تب ایهام یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ایهام و تاب و تب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ایهام سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تاب و تب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ایهام امیدوار است با عاشقانه تاب و تب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تاب و تب ایهام باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تاب و تب ایهام لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سوگل گفته:

عاللیییییی ❤❤❤❤❤👏👏👏👏👏🌺🌺🌺🌺

DANIEL گفته:

ایهام فوق العاده داره میترکونه

مونا گفته:

عالی

مونا گفته:

خوبه خیلی خوب

امیرمحمد گفته:

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایهام (مازیار لشنی& زانیار خسروی ) خفننننننننننننننننننننننننننن

من گفته:

چقدر این آهنگ خاصه. چقدر عاشقی با تو دردسر دارد :)