دانلود اهنگ نبات (تنها شدم) ایهام + متن کامل

ایهام – نبات (تنها شدم)

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام نبات (تنها شدم) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نبات (تنها شدم) ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Tanha Shodam Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – نبات (تنها شدم)

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – نبات (تنها شدم)

هر نفس آشفته ام؛ تو سر به راهم می کنی تا نگاهت میکنم؛ تا نگاهم میکنی من بگردم دورِ آن؛ چشمان مست و روشنت! تا مرا می بینی و تا تو را می بینمت من به تو دل داده ام… عاشق و دل ساده ام تنها کجا میروی؟ بی من، کجا میروی؟ چشمِ تو؛ جادوی من! ماهِ زیبا روی من تنها کجا میروی؟ بی من، کجا میروی؟ من قرارم میرود… یار از کنارم میرود… تنها شدم… نوبهارم میرود… صبر و قرارم میرود… رسوا شدم… ابری شده حال و هوایم… قلبت، از بغضم چه میداند بی تو؛ از من چه می ماند؟ آه از تو و خاطره هایت! رفتی… دلتنگم به چشمانت من حبسم، به زندانت من به تو دل داده ام… عاشق و دل ساده ام تنها کجا میروی؟ بی من، کجا میروی؟ چشمِ تو؛ جادوی من! ماهِ زیبا روی من… تنها کجا میروی؟ بی من، کجا میروی؟ من قرارم میرود… یار از کنارم میرود… تنها شدم… نوبهارم میرود… صبر و قرارم میرود… رسوا شدم…
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

نبات نام یکی از فیلم های ایرانی است که ژانری درام و اجتماعی دارد. این فیلم داستان یک خانواده دو نفره را بازگو میکند که با وارد شدن نفر سوم این خانواده از هم می پاشد. بازیگر نقش اصلی این فیلم شهاب حسینی بوده که به عنوان پدر یک دختر ایفای نقش میکند. موزیک این فیلم آهنگ تنها شدیم ایهام می باشد.

بر این اساس ممکن است این موزیک به دو اسم شناخته شود یکی اهنگ ایهام نبات و دیگری اهنگ ایهام تنها شدیم. در اصل تنها شدیم ایهام موزیکی فوق العاده احساسی و آرام بوده که باز هم کار خوانندگی آن را مازیار لشنی و تنظیم را زانیار خسروی عزیز انجام داده است. تنها شدیم ایهام می تواند یکی از موفق ترین موزیک های این گروه موسیقی بشمار آید.

شعر اهنگ ایهام نبات را هادی زینتی، آهنگسازی را زانیار خسروی و کار تنظیم توسط محمدرضا رهنما صورت گرفته است. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این آهنگ عاشقانه و آرام نهایت لذت را برده باشید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه نبات (تنها شدم) ایهام را نشنیده باشد. ایهام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ایهام برای موزیک فوق العاده نبات (تنها شدم) و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نبات (تنها شدم) ایهام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک نبات (تنها شدم) در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ایهام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نبات (تنها شدم) پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ایهام نبات (تنها شدم) خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود ایهام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ نبات (تنها شدم) تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ایهام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ نبات (تنها شدم) فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نبات (تنها شدم) ایهام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: