دانلود اهنگ جانا (رمیکس) ایهام + متن کامل

ایهام – جانا (رمیکس)

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام جانا (رمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جانا (رمیکس) ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Jana (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – جانا (رمیکس)

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 24

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – جانا (رمیکس)

سوختم چه آتشی نگاه تو دارد آخر دلم دل تورا به دست آرد بی تو کویر خشک و خالیم مرا ببین چه حالیم باران تو اگر نبارد جانا دلم ربوده ای فریبانه به انتظار تو غریبانه ، نشسته ام ببینم آن دو چشم مست و دلبرانه جانا به غم نشانده ای دل مارا بیا و دریاب من تنها را که خسته ام از این زمانه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

ایهام یکی از معدود گروه های موسیقی کشور است که توانسته محبوبیت بالایی را میان گروه های موسیقی ایرانی بدست بیاورد. ایهام متشکل از دو نفر به نام های مازیار لشنی و زانیار خسروی بوده که با سبک تلفیقی خود موزیک های خوب و شنیدنی را تولید و انتشار داده اند. بیایید کمی به عقب بازگشته و معنی این اسم ایهام را بهتر درک کنیم. برخی اوقات اتفاق هایی را می بینیم و یا برایمان ایجاد می شوند تا لحظات زندگی ما را رقم بزنند.

جانا!! کلمه ای که ممکن است در نگاه اول زیادی به چشم نیاید اما می توان یکی از بهترین و عاشقانه ترین لفظ ها آن را شناخت. کلمه ای که همیشه تاثیرگذار و زیبا بوده که می‌توان احساسی بودن را در آن بخوبی حس کرد. آهنگ جانا ایهام نیز بر پایه این کلمه منتشر شده است.

ایهام متشکل از مازیار لشنی و زانیار خسروی بوده که موزیک های خود را بر پایه اشعار ناب می سازند. جانا نیز یکی از موزیک های دوستداشتنی این گروه موسیقی می باشد. نسخه ای که هم اکنون در موزیکیشو برای شما قرار داده شده است ریمیکس آن می باشد.

هم اکنون می توانید ریمیکس آهنگ جانا ایهام را از رسانه موزیکیشو با ۲ کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کنید.‌امیدواریم نهایت لذت را با شنیدن این موزیک برده باشید.

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ایهام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب جانا (رمیکس) را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده جانا (رمیکس) در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ایهام در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. جانا (رمیکس) ایهاماز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ایهام نیز در جانا (رمیکس) تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه جانا (رمیکس) حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: