دانلود اهنگ حال من ایهام + متن کامل

ایهام – حال من

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام حال من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حال من ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Haale Man Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – حال من

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – حال من

گفته بودم میروی دیدی عزیزم آخرش سهم ما از عشقه هم شد قسمت زجر آورش زندگی با خاطراتت اتفاقی ساده نیست رفتنت یعنی مصیبت زجر یعنی باورش حال من بعد از تو مثل دانش آموزیست که خسته از تکلیف شب خوابیده روی دفترش مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدنه انگشترش یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب وای از آن روزی که عاشق رد شود آب از سرش جای من این روزها میزیست کنج کافه ها یک طرف اندوه و من یاد تو سمت دیگرش یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب وای از آن روزی که عاشق رد شود آب از سرش جای من این روزها میزیست کنج کافه ها یک طرف اندوه و من یاد تو سمت دیگرش عشق هر جا میرسد آتش به دلها میزند درد را جا میگذارد در دل خاکسترش بی تو بین گریه ها یاد تو در آغوشم است من شدم مرداب و یاد تو شده نیلوفرش حال من بعد از تو مثل دانش آموزیست که خسته از تکلیف شب خوابیده روی دفترش مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدنه انگشترش یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب وای از آن روزی که عاشق رد شود آب از سرش جای من این روزها میزیست کنج کافه ها یک طرف اندوه و من یاد تو سمت دیگرش یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب وای از آن روزی که عاشق رد شود آب از سرش جای من این روزها میزیست کنج کافه ها یک طرف اندوه و من یاد تو سمت دیگرش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

اگر به گروه های موسیقی کشور توجه کره باشیم یکی از این تیم ها توانست درعرصه خوانندگی بسیار پیشرفت کنند و تقریبا همه علاقه مندان به موسیقی اهنگ های این گروه را به خوبی گوش داده از آن ها لذت می برند.

ایهام گروهی است که توانسته موفقیت های بسیاری را در سال های اخیر بدست بیاورد. این گروه موسیقی متشکل از تو خواننده محبوب کشور مازیار لشنی و زانیار خسروی می باشد.

گروه ایهام در سال 1396 شکل گرفت و نخستین قطعه هنری این گروه موسیقی بغض نام دارد. اهنگ بغض ایهام را می توان از موفق ترین اهنگ های سال 1396 در زمینه پاپ و موسیقی تلفیقی شناخت. بعد از آن گروه ایهام توانست در دی ماه سال 1396 دومین قطعه هنری خود به نام حال من را منتشر کند.

بعد از آن گروه ایهام تبدیل شد به یکی از بهترین گروه های موسیقی ایران که اکثر کارهای اهنگسازی و تنظیم این گروه موسیقی را زانیار خسروی انجام داده است. اکنون می توانید تمامی قطعات معروف و محبوب گروه موسیقی ایهام را در رسانه موزیکیشو بدست بیاورید.

حال من از گروه ایهام ترانه‌ای بسیار احساسی و عاشقانه است که تیتراژ فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه نیز بوده است. مازیار لشنی در این موزیک با صدای سوزناک خود دل هر کسی را آب می‌کند و زانیار نیز با ریتم آرام خود بسیار روی آهنگ سوار شده است. حال من ایهام می تواند از موفق ترین اهنگ های عاشقانه این گروه موسیقی باشد که توانسته به خوبی در دل مردم جای بگیرد.

ایهام همیشه سعی دارد تا روحیات را ترسیم کند و ترسیم احساسات و عاشقانه ها آن هم با صوت می تواند کار مشکلی باشد اما به هرحال ایهام تواسنته به خوبی این موزیک را منتشر کند و زانیار استادانه ان را ایجاد کرده است. هم اکنون می توانید اهنگ حال من ایهام را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از این ترانه‌ی بسیار زیبا لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ایهام را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده حال من به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حال من ایهام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ایهام نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ حال من حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حال من ایهام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ایهام با انتشار آهنگ جذاب حال من از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ایهام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ حال من رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه حال من ایهام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: