ایوان بند اولین کار خود آروم جونم را منتشر کرد

ایوان بند آروم جونم را منتشر کرد

ایوان بند گروه موسیقی محبوب و دوستداشتنی آهنگ آروم جونم را منتشر کرد.

ایوان بند آروم جونم را منتشر کرد

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آروم جونم را می توان شروعی برای ایوان بند در نظر گرفت. ایوان بند که اکنون به یکی از گروه های موسیقی خوب کشور تبدیل شده است در چند سال گذشته توانسته است با انتشار آهنگ های مناسب که ریتمی احساسی و متفات دارند محبوبیت بالایی را درمیان شنوندگان موزیک های پاپ در کشور بدست بیاورد. اهنگ دردت بجونم فکر کن بتونم ایوان بند ساخته دست فواد غفاری است که با صدای احساسی و دلنشین حسین شریفی رنگ آمیزی شده است. آروم جونم ایوان بند از بهترین آهنگ های سال نیز بشمار می رود.

 

دلیل انتشار اهنگ عاشقانه آروم جونم از ایوان بند

 

معمولا در برخی از موارد نمی توان هرگز ناراضایتی را برای مردم ایجاد کرد از این رو می توان به این موضوع اشاره کرد که در مفاهیم عاشقانه افراد بهتر می توانند جذب موزیک و ریتم های زیبای آن شوند. ایوان بند با انتشار آهنگ بسیار احساسی و عاشقانه آروم حونم توانسته به خوبی جیگاه بسیار بالایی در میان شنونده ها و حتی خواننده های موسیقی پاپ کشور بدست بیاورد. فواد غفاری را می توان یکی از بهترین آهنگسازان کشور دانست و این موضوع خود سبب خلق آثار زیبایی می شود.

تخصص فواد غفاری در زمینه اهنگسازی می شود و گاهی نیز به عنوان خواننده دوم شناخته شده است. اما این هنرمند سابقه درخشانی دارد از جمله این سوابق می توانیم همکاری با علی لهراسبی و سیروان خسروی را نام ببریم. آروم حونم را فواد غفاری خودش بصورت انفرادی کارهایش را به اتمام رسانده است و ظاهرا در ساخت آهنگ های احساسی و نام دست توانایی دارد. اهنگ عاشقانه آروم جونم در همه موارد خوب و عالی بود که همین برای انتشار به عنوان اولین موزیک کفایت می کرد.

 

اهنگ جدید ایوان بند

 

ایوان بند بعد از مدت سکوت و البته گوشه نشینی از دنیای موسیقی سعی داشت تا با انتشار اولین آهنگ از آلبوم حدیدش را به انتشار برساند و مخاطبانشان را راضی نگه دارد. اهنگ جدید ایوان بند به نام شاه نشین قلبم یکی از کارهای احساسی بسیار زیبا خوانده می شود. همچنین شما می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو به فول آلبوم ایوان بند رفته و نهایت استفاده را داشته باشید.

 

توضیحات ایوان بند در رابطه با اهنگ آروم حونم

 

در صفحه رسمی اینستاگرم ایوان بند می توانید با مطالعه و خواندن توضیحات این گروه موسیقی می تونید مطالب مورد نیاز خود را بدست بیاورید. ایوان بند قسمتی از موزیک را برای کاربران خود به انتشار رسانیده است. ایوان بند در رابطه با انتشار اهنگ آروم جونم این چنین گفته است:

سلام با عشق ❤
ايشالله اگه مشكلي به وجود نياد فردا ساعت ٦ ((اروم جونم))به دستتون ميرسه 🌹
@foadghafari
@hosseinsharifioriginal
@hadis_dehghan
@mostafamomenii
@miladaghakhani

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: