آهنگ آروم جونم ایوان بند | دانلود آهنگ آروم جونم ایوان بند + متن اهنگ

ایوان بند – آروم جونم

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام آروم جونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آروم جونم ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Aroome Joonam Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – آروم جونم

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – آروم جونم

آروم جونی باید بدونی جای تو کجای زندگیمه عشق و جنونش تب بی امونش میخوام باشی اما نه نصف نیمه خیرم تو چشمات گیرم تو چشمات چشمای تو یه راز سر به مهره فکر میکنم بهت میچسبه فکرت شیرینه مثل خواب بعد ظهره دردت به جونم فک کن بتونم لحظه ای نباشی بی تو دووم بیارم دردت به جونم فک کن بتونم بی فکر تو چشامو باز رو هم بذارم دردت به جونم مست جنونم هی دارم من تورو بازم تورو بسم نیست دردت به جونم تو قلب و خونم جز تو هیشکی به جون تو قسم نیست قلبم رو دستم چشمامو بستم از این که هستم عاشق ترم کن با مهربونی شیرین زبونی هر جور میتونی عاشق ترم کن دردت به جونم فک کن بتونم لحظه ای نباشی بی تو دووم بیارم دردت به جونم فک کن بتونم بی فکر تو چشامو باز رو هم بذارم دردت به جونم مست جنونم هی دارم من تورو بازم تورو بسم نیست دردت به جونم تو قلب و خونم جز تو هیشکی به جون تو قسم نیست
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ایوان بند را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده آروم جونم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، آروم جونم ایوان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ایوان بند نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ آروم جونم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. آروم جونم ایوان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید.

از طرفی ایوان بند با انتشار آهنگ جذاب آروم جونم از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ایوان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ آروم جونم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه آروم جونم ایوان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: