ایوان بند آهای دختر بارون | دانلود آهنگ روز دختر ایوان بند آهای دختر بارون + متن

ایوان بند – آهای دختر بارون

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام آهای دختر بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آهای دختر بارون ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Ahae Dokhtare Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – آهای دختر بارون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 92

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – آهای دختر بارون

آهای دخترِ بارون! پریچهره ی زیبا… توو گیسوی تو جنگل! توو چشمای تو، دریا نشستی رو به روم، تو! به قلبِ تو بشینم… همه عمرموُ دادم! که امروزوُ ببینم… آهای قلبِ تو، لیلا! آهای مردِ تو، مجنون… ببار عشقوُ به دنیام؛ آهای دخترِ بارون بذار بیاد با عطرت؛ بوی بهار وُ نارنج! منو بگیر عزیزم؛ ببر یه گوشه ی دنج آهای الهه ی ناز! دیوونه! دردسر ساز! تو شعری… تورو حتی؛ آی میشه، زد زیرِ آواز امون از تو که عشقت؛ به بادم میده آخر… چی کار کردی با قلبم؟! آی از دستِ تو، دختر آهای الهه ی ناز! دیوونه! دردسر ساز! تو شعری… تورو حتی؛ آی میشه، زد زیرِ آواز امون از تو که عشقت؛ به بادم میده آخر… چی کار کردی با قلبم؟! آی از دستِ تو، دختر کیه که نشده؛ با یه نگاه، غرقِ چشمات؟! آدموُ می گیره، ول می کنه! برقِ چشمات… توو لبخندت؛ آخه خنده ات، آخه چی داره دختر؟ چه بلایی داری سرِ دلم میاری؛ آخه دختر؟ به هم می ریزی هی؛ آخه تو کِی منو، عزیزم..؟! تو زیبایی وُ این حقته! خب به هم بریزم… آهای! آهای! آهای! آهای آهای الهه ی ناز! دیوونه! دردسر ساز! تو شعری… تورو حتی؛ آی میشه، زد زیرِ آواز امون از تو که عشقت؛ به بادم میده آخر… چی کار کردی با قلبم؟! آی از دستِ تو، دختر آهای الهه ی ناز! دیوونه! دردسر ساز! تو شعری… تورو حتی؛ آی میشه، زد زیرِ آواز امون از تو که عشقت؛ به بادم میده آخر… چی کار کردی با قلبم؟! آی از دستِ تو، دختر!
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

دختر ها یکی از موجودات ظریف و دوست داشتنی هستند که اگر فارق از تبعیض جنسیتی بخواهیم واقعیت آفرینش آن ها را در نظر بگیریم، می توانیم آن ها را به دانه برفی تشبیه کنیم که نیاز به توجه خاصی دارند در عین حال که می توانند بسیار قوی و کاردان باشند مانند زمانی که برف همه جای شهر را سفید پوش می کند و با زیبایی خود خود نمایی می کند. احتمالا اگر از پدر ها در مورد دختر داشتن بپرسید، به شما خواهند گفت که وقتی شاخه گلی توی خونه ای روی میز باشه یعنی اون خونه یه دختر قند عسل بابا داره :)))) بابا ها روی این فرشته های کوچولوشون خیلی حساسن و همیشه فکر می کنن که در هر سنی نیاز به مراقبت دارن….

اما اجازه بدید یکم از قدرت جادویی دختر ها و کارهای بزرگی که تو جامعه در طی قرن ها و سال ها انجام داده اند بگوییم ، چه ریاضی دان ها و رئیس جمهور های موفقی که نداشته ایم. زنان کار آفرین که بهتر از هر شخص دیگری توانسته اند یک چرخه اقتصادی قوی را تولید کنند. واضح است که این شخصیت ها در آغوش یک زن بلند پرواز جسور بزرگ شده اند و این اطمینان به آن ها داده شده است که از پس انجام هر کاری که بخواهند بر میایند. پس بیایید امروز که روز دختر است را گرامی بداریم و به این فکر کنیم که چه جواهر ارزشمندی را می توانیم به بهترین شکل صیقل دهیم تا برای خودش و دیگر اعضای جامعه الماسی درخشنده باشد و تحول ایجاد کند. این جسارت و اعتماد به نفس را به دختران سرزمینمان بدهکاریم.

موزیکیشو به مناسبت این روز فزخنده مجموعه ای از آهن روز دختر را برای شما عزیزان آماده کرده است که می توانید هم اکنون با دو کیفیت عالی آن ها را دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید.

در ادامه متن ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
معصومه رحیمانیا گفته:

خیلی عالی