اهنگ ایوان بند دلبسته | دانلود اهنگ دلبسته ایوان بند + متن اهنگ

ایوان بند – دلبسته

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام دلبسته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلبسته ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Delbasteh Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – دلبسته

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – دلبسته

دلم دلبسته شد وابسته شد جانم به جانت نشستم توی طوفان تو عشق بی امانت تمامم را بگیر از من تو اما باورم کن نمیخواهی مرا آتش بزن خاکسترم کن میخواهمت تو بگو از نامو نشانت بدجوری بند است عزیزم جانم به جانت دل برده از من آن دو ابروی کمانت بند است عزیزم چه قدر جانم به جانت تو در چشم منو در جان منی تو دردی و خودت درمان منی تو را دیدمو دل دادمو فهمیدم از آن منی میخواهمت تو بگو از نامو نشانت بدجوری بند است عزیزم جانم به جانت دل برده از من آن دو ابروی کمانت بند است عزیزم چه قدر جانم به جانت میخواهمت تو بگو از نامو نشانت بدجوری بند است عزیزم جانم به جانت دل برده از من آن دو ابروی کمانت بند است عزیزم چه قدر جانم به جانت
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ایوان بند را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده دلبسته به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلبسته ایوان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ایوان بند نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ دلبسته حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلبسته ایوان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید.

از طرفی ایوان بند با انتشار قطعه جذاب دلبسته از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ایوان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه دلبسته رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ دلبسته ایوان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: