اهنگ ایوان بند شاهکار | دانلود آهنگ شاهکاری ایوان بند + متن اهنگ

ایوان بند – شاهکار

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام شاهکار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شاهکار ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Shahkar Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – شاهکار

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 22

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – شاهکار

ای پریزاده ی عشق رسیدی آخر بهش به اینکه دست سرنوشت قلبتو واسه من میخواست بهم بگو سختت نیست انقده جذابی حال من خوبه با حالت انقد از تو گفتم از تو و زیباییت عشقم افتاده دنبالت بیخیال همه دنیا مال همه بسه که تو دوسم داری نگو پیش کسی تو نمیشه کسی عشق من تو شاهکاری تلخی اما خوشی آدمو میکشی عین قهوه قاجاری دلو با یه نگاه میبری تو کجا عشق من تو شاهکاری وقتی میبینمت میلرزه دلم تماما وقتی بلنده موهات تو اوج پیچ و تابن چشمام زبون وا کرده اسم تورو میگه میدونم که این دل واسه من دل نمیشه دیگه دل نمیشه دیگه دل نمیشه دیگه بیخیال همه دنیا مال همه بسه که تو دوسم داری نگو پیش کسی تو نمیشه کسی عشق من تو شاهکاری تلخی اما خوشی آدمو میکشی عین قهوه قاجاری دلو با یه نگاه میبری تو کجا عشق من تو شاهکاری بیخیال همه دنیا مال همه بسه که تو دوسم داری نگو پیش کسی تو نمیشه کسی عشق من تو شاهکاری تلخی اما خوشی آدمو میکشی عین قهوه قاجاری دلو با یه نگاه میبری تو کجا عشق من تو شاهکاری
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ایوان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ شاهکار جدیدترین اثر ایوان بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است.

ایوان بند با موزیک شاهکار سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. شاهکار ایوان بند یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که ایوان بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ایوان بند، شاهکار را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ایوان بند به ارمغان آورد. امیدواریم ایوان بند بعد از شاهکار باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک شاهکار ایوان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: