ایوان بند شاه نشین قلبم | دانلود اهنگ جدید ایوان بند شاه نشین قلبم + متن اهنگ

ایوان بند – شاه نشین قلبم

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام شاه نشین قلبم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شاه نشین قلبم ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Shah Neshine Ghalbam Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – شاه نشین قلبم

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – شاه نشین قلبم

صدا بزن گاهی منو که اسمم از یادت نره صدا بزن که اسمم با صدای تو قشنگ تره آخه ببین حیف تو نیست هستی و با من نیستی آهای تو که نشستی تو بهترین جای قلب من تو قلب من بشین و هی بازم بهم زخم بزن ولی ببین حیف تو نیست که رو به رو وا میسی آهای تویی که دوری این همه تو جات تو شاه نشین قلبمه اگه تمومتم بدی کمه به عاشقی که زیر تیغته آهای تو که دوست دارم زیاد با لشکر موهات تو دست باد بکش منو اگه دلت میاد این عاشقو که زیر تیغته صدا بزن گاهی منو که خواهشم همین قده دلی که توش عشق توئه قید یه دنیارو زده وجودمو میسوزونه این دله یا آتش کده آهای تویی که دوری این همه تو جات تو شاه نشین قلبمه اگه تمومتم بدی کمه به عاشقی که زیر تیغته آهای تو که دوست دارم زیاد با لشکر موهات تو دست باد بکش منو اگه دلت میاد این عاشقو که زیر تیغته
توضیحات

ایوان بند یکی از گروه های موسیقی خوب کشور بشمار می آید که توانسته در این زمینه موفق باشد و محبوبیت بسیار بالایی را از آن خود کند. گروه ایوان بند متشکل از دو نفر به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد. این دو درکنار هم توانسته اند اهنگ های بسیار زیبایی را به انتشار برسانند که از موفق ترین آن و علت شهرتشان می توان اهنگ عالیجناب عشق را معرفی کرد.

ایوان بند به زبان لاتین بوده و این دو هنرمند از این کلمه که معنای پسر جنگجو را می دهد استفاده کرده و گروه خود را با ان نام گذاری کرده اند. اما ایوان بند در سال 1399 بسیار کم کار شد و توانست گوشه گیری خود را ثابت کند. بعد از گذشت 4 ماه سکوت متوجه شدیم که این گره موسیقی پرطرفدار درحال آماده سازی آلبوم خود بوده اند.

ایوان بند با انتشار پستی در صفجه رسمی اینستاگرام خود نه تنها مژده آلبوم را به طرفداران خود داده است بلکه خبر از انتشار اولین قطعه هنری این آلبوم را به گوش همه رسانید. اهنگ ایوان بند شاه نشین قلبم اولین اهنگ آلبوم جدید این گروه و از احساسی ترین و عاشقاه ترین اهنگ های وی بشمار می رود.

صدای خوب می تواند ذهن را به خود مجذوب کند اما در آخر تنها این مفهوم است که شنونده را درگیر خود می کند و حتی در تکرار از آن موزیک نهایت لذت را ببرد. ایوان بند شاه نشین را منتشر کرد تا با یک موزیک بسیار عاشقانه باز هم به مانند عالیجناب عشق هم ذهن ها و گوش ها را درگیر خود کند. شاه نشین ایوان بند اولین قطعه از آلبوم بسیار زیبای این گروه وسیقی بشمار میرود. چیزی که در رابطه با گروه ایوان بند مورد بحث است آرامش خاصی است که در صدای حسین شریفی وجود دارد.

این خواننده به قدری اهنگ را با احساس می خواند که می توان به راحتی این حس را احساس کرد و از آن لذت کافی را برد. شاه نشین قلبم ایوان بند می تواند الگویی باشد برای ساخت کلیپ های عاشقانه که اکنون نیز این موزیک تمام فضای مجازی را درگیر خود کرده است. شنیدن این موزیک به شدت پیشنهاد می شود.

هم اکنون می توانید اهنگ شاه نشین قلبم را با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه در اختیار داشته باشید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
خالد گفته:

بسیارعالی

فائزه گفته:

آهنگش بسیار دلنشین. بود

سودا گفته:

خیلی خوب بود