اهنگ ماه منی ایوان بند | دانلود اهنگ ایوان بند ماه منی + متن اهنگ

ایوان بند – ماه منی

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام ماه منی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماه منی ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Mahe Mani Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – ماه منی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 26

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – ماه منی

ماه منی همراه منی دلبر دلخواه منی شعر ترم تاج سرم مهر تورا چند بخرم دیر برو زود بیا راهی اگر بود بیا فکر توام هر نفس دور تو میگردم و بس ای الهی به قربون چشمون سیاهت چه خوش میدرخشن تو اون صورت ماهت چه دل برده از من هیاهوی نگاهت الهی که دورت بگردم … ای عزیزم عزیزی کی مثل تورو داره خرابت شدم تا بسازیم تو دوباره که لب تر کنی من بیام با یه اشاره الهی که دورت بگردم … فقط ناز کنی و ناز کنی محو تو باشم بیاد باد موهاتو باز کنی محو تو باشم برام حرف بزنی حرف بزنی پر بگیرم ازم دل ببری دل ببری از ذوق بمیرم عجب حال خوشی و حال خوشی وای چه حالی تو همچون نفسی و همنفسی و وای چه عالی تو و چشم سیاه اون رخ ماه و این دل خستم بیا دست بده دست بده دست به دستم ای الهی به قربون چشمون سیاهت چه خوش میدرخشن تو اون صورت ماهت چه دل برده از من هیاهوی نگاهت الهی که دورت بگردم ای عزیزم عزیزی کی مثل تورو داره خرابت شدم تا بسازیم تو دوباره که لب تر کنی من بیام با یه اشاره الهی که دورت بگردم
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ایوان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ماه منی اثری فوق العاده از ایوان بند است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ایوان بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ماه منی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند.

به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ماه منی ایوان بند جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ایوان بند که مربوط به انتشار ماه منی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ایوان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه ماه منی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ایوان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ ماه منی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ایوان بند در قطعه ماه منی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: