اهنگ آدمکش بابک جهانبخش | دانلود آهنگ آدمکش بابک جهانبخش + متن اهنگ

بابک جهانبخش – آدمکش

دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش به نام آدمکش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آدمکش بابک جهانبخش از رسانه موزیکیشو

Babak Jahanbakhsh Adamkosh Download mp3 320 + Lyrics text

بابک جهانبخش – آدمکش

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بابک جهانبخش – آدمکش

دار و ندارم مال من قلبمو دادم بری ساکت همیشه بسته بود یه عمره آمادم بری فهمیده بودی عاشقم از من خیالت تخت بود پای تو موندم تا تهش پای تو موندن سخت بود من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود راهو نشون دادم بری تا کم شه از این اضطراب من بلدم کنار بیام خودم با این حال خراب فکر خودت باش از الان از حال من چیزی نپرس تنهایی خوبم میکنه نه غصه میخورم نه قرص من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
توضیحات

بابک جهانبخش یکی از خواننده های محبوب و بسیار خوش صدای کشور است. معمولا تمام موزیک های بابک جهانبخش احساسی و بسیار زیبا می باشند بر این اساس می توان این خواننده را جز بهترین خواننده های احساسی کشور معرفی کرد. این خواننده و هنرمند بسیار خوش اخلاق متولد 1 فروردین سال 1363 در بوخوم آلمان است نام اصلی او علی جهانبخش است که همه او را با نام بابک جهانبخش می شناسند. بابک جهانبخش موسیقی را از سن 5 سالگی شروع به آموختن کرده است و اکنون در تمامی ریتم های موزیک های پاپ تخصص بسیار بالایی دارد.

اکنون بابک جهانبخش بعد از مدتی گوشه گیری و سکوت آهنگ جدید خود به نام آدمکش را با تنظیم محمدرضا رهنما به انتشار رسانده است. این موزیک ریتمی آرام داشته و می توان آن را در زمان های تنهایی و یا وقت هایی که نیاز به درد و دل داریم گوش داده تا نهایت استفاده را ببرید.

هم اکنون می توانید اهنگ آدمکش بابک جهانبخش را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید بابک جهانبخش آدمکش نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: