دانلود آهنگ بابک جهانبخش تو منو کی کشتی MP3 اصلی + متن

بابک جهانبخش – تو منو کی کشتی

دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش به نام تو منو کی کشتی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو منو کی کشتی بابک جهانبخش از رسانه موزیکیشو

Babak Jahanbakhsh To Mano Key Koshti Download mp3 320 + Lyrics text

بابک جهانبخش – تو منو کی کشتی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 148

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بابک جهانبخش – تو منو کی کشتی

یه زندگی از تو طلبکارم آیینه ها میگن افسردگی دارم روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم تو منو کی کشتی که من نفهمیدم روزای خوبی نیست دنیا برام تنگه یه کشور خستم دور و برم جنگه منو که میبینی از نفس افتادم یه روزی یه شهرو دلداری میدادم دستای دنیارو بعد تو ول کردم دنبال خوشبختی دیگه نمیگردم وارونه شد دنیام هر لحظه بی تابم شبا که بیدارم روزارو میخوابم من سعیمو کردم تا خونه روشن شه شاید که قلب تو موافق من شه منو که میبینی از نفس افتادم یه روزی یه شهرو دلداری میدادم دستای دنیارو بعد تو ول کردم دنبال خوشبختی دیگه نمیگردم وارونه شد دنیام هر لحظه بی تابم شبا که بیدارم روزارو میخوابم من سعیمو کردم تا خونه روشن شه شاید که قلب تو موافق من شه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بابک جهانبخش خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب تو منو کی کشتی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده تو منو کی کشتی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بابک جهانبخش در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تو منو کی کشتی بابک جهانبخشاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بابک جهانبخش نیز در تو منو کی کشتی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ تو منو کی کشتی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بابک جهانبخش تو منو کی کشتی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بابک جهانبخش را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از بابک جهانبخش که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بابک جهانبخش اهنگ تو منو کی کشتی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تو منو کی کشتی بابک جهانبخش خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه تو منو کی کشتی بابک جهانبخش را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ تو منو کی کشتی بابک جهانبخش لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ تو منو کی کشتی بابک جهانبخش را نشنیده باشد. بابک جهانبخش دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی بابک جهانبخش برای قطعه فوق العاده تو منو کی کشتی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تو منو کی کشتی بابک جهانبخش همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ تو منو کی کشتی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام بابک جهانبخش در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تو منو کی کشتی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ بابک جهانبخش تو منو کی کشتی خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود بابک جهانبخش نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه تو منو کی کشتی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بابک جهانبخش نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه تو منو کی کشتی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تو منو کی کشتی بابک جهانبخش لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بابک جهانبخش را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده تو منو کی کشتی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، تو منو کی کشتی بابک جهانبخش قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بابک جهانبخش نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ تو منو کی کشتی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. تو منو کی کشتی بابک جهانبخش تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بابک جهانبخش با انتشار ترانه جذاب تو منو کی کشتی از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بابک جهانبخش نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه تو منو کی کشتی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه تو منو کی کشتی بابک جهانبخش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بابک جهانبخش خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ تو منو کی کشتی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده تو منو کی کشتی بابک جهانبخش میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بابک جهانبخش دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه تو منو کی کشتی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک تو منو کی کشتی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده تو منو کی کشتی دعوت کرده است. بابک جهانبخش به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تو منو کی کشتی بابک جهانبخشرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بابک جهانبخش که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ تو منو کی کشتی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بابک جهانبخش از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تو منو کی کشتی بابک جهانبخش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بابک جهانبخش با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تو منو کی کشتی اثری فوق العاده از بابک جهانبخش است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بابک جهانبخش سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تو منو کی کشتی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تو منو کی کشتی بابک جهانبخش جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بابک جهانبخش که مربوط به انتشار تو منو کی کشتی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بابک جهانبخش با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه تو منو کی کشتی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بابک جهانبخش با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه تو منو کی کشتی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بابک جهانبخش در موزیک تو منو کی کشتی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: