بابک جهانبخش گشت، نبود. شما هم نگردین نیست!

بابک جهانبخش در جزیره کیش

ساعاتی پیش بابک جهانبخش عکسی از پسرش در دریای خلیج فارس منتشر کرد.

بابک جهانبخش در جزیره کیش

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

 

بابک جهانبخش یکی از خواننده های قدیمی و البته بسیار محبوب موسیقی پاپ داخلی است که از سنین کم در این حرفه فعالیت داشته است و امروز همه او را به عنوان یکی از پایه های اصلی موسیقی پاپ می شناسیم. اگر از طرفدارهای او هم نباشید، باز هم نام او را قطعا با آهنگ های ترندش مانند *دیوونه جان*، *زیبای بی تاب * و * منظومه احساس* شنیده اید و اگر از این آهنگ های زیبای او خوشتان آمده پیشنهاد می کنیم سری به فول آلبوم بابک جهانبخش در موزیکیشو هم بزنید تا بتوانید جدیدترین های او را هم بشنوید. موزیکیشو بر آن شده است تا مجموعه ای کامل از تمامی اهنگ های بابک جهانبخش و البته دیگر خواننده های پاپ عزیز کشورمان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین می توانید اهنگ جدید بابک جهانبخش را از همین پلتفورم به راحتی دانلود کرده و یا با سرچ عناوینی مانند *بابک جهانبخش جدید* به سرعت از انتشار جدیدترین های او با خبر شوید.

 

نظر بابک جهانبخش درباره جزیره کیش

ساعاتی پیش این خواننده خوش سیما عکسی رو از پسر کوچکش در دریای خلیج فارس منتشر کرد. در کپشن پستی از صفحه اینستاگرام بابک جهانبخش نوشته شده بود:

*گشتم، نبود. نگرد، نیست* ولی بدان همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست*

واقعا چه حسی بهتر و بالاتر از آرامش هست و اینکه به جز در کنار عزیزترین های زندگیمون دیگه کجا ممکنه این آرامش رو پیدا کنیم. این خواننده پاپ محبوب هم همونطور که از پستش مشخصه آرامش را در کنار فرزند و همسرش که آن ها را جلوه ای از نعمت های خداوند می بیند پیدا کرده است.

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش

در این روزهای کرونایی که شرایط زندگی از هر نظر برای همه سخت شده و عوامل دیگر هم به این سختی ها دامن می زنند، برای شما همراهان همیشگی آرامش طلب می کنیم و دل هایی شاد. بدونید که همیشه آرامش رو اول در درون خودتون و بعد هم در کنار کسانی فقط می تونید پیدا کنید که عزیزتنرین های زندگیتون هستند، مثل پدر و مادر و بعد هم همسر و فرزند، چراکه آنها بزرگترین ثروت زندگی شما هستند.

حالا شما رو به شنیدن یکی از آهنگ های جدید بابک جهانبخش عزیز که آهنگی آرام و دلچسب است، به نام *یه ساعت فکر راحت * دعوت می کنیم تا صدای گرم و دلنشینش آرامش رو به دلتون بیاره. ممنون که مارو دنبال می کنید.

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹🌹🌹🎤🎤🎤🎤🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎤🎤🎤🎤

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: