بابک جهانبخش پایان تازه | دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش پایان تازه + متن

بابک جهانبخش – پایان تازه

دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پایان تازه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پایان تازه بابک جهانبخش از رسانه موزیکیشو

Babak Jahanbakhsh Payane Taze Download mp3 320 + Lyrics text

بابک جهانبخش – پایان تازه

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بابک جهانبخش – پایان تازه

خالی نمیشم از غمی که حق من نیست روزی هزار بار مُردم و غم هام نمُردن این گریه های کهنه ی بی وقفه ی من انگار از تاثیر هیچ بویی نبُردن یه عمره که از دور منو دریا میبینن اما درونم چیزی جز سراب و غم نیست من از خودم گلایه دارم دردم اینجاست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست از من فقط یه اسم مونده و یه سایه اما می دونم هیشکی جز من متهم نیست این اعتراف آغاز یک پایان تازست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست از من فقط یه اسم مونده و یه سایه اما می دونم هیشکی جز من متهم نیست این اعتراف آغاز یک پایان تازست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست این فاجعه دائم داره تکرار میشه پنجره ای که رو به دیوار باشه هر روز بعد یه مودت از خودش بیزار میشه مثل یه پروانه که وابسته اس به پیلش شاید نمی خواستم به دنیا پا بزارم مثل یه ماهی که پُر از وحشت آبه روزهای خیلی سختی رو در پیش دارم از من فقط یه اسم مونده و یه سایه اما می دونم هیشکی جز من متهم نیست این اعتراف آغاز یک پایان تازست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست از من فقط، از من فقط یه اسم مونده و یه سایه اما می دونم هیشکی جز من متهم نیست این اعتراف آغاز یک پایان تازست این زندگی چیزی که من می خواستم نیست
توضیحات

بابک جهانبخش به تازگی خبر از انتشار یک آهنگ جدید داد. آهنگ آرام جدید او “پایان تازه” نام دارد. چه چیزی بهتر از اینکه هر پایانی تو زندگیمون، شروع یک اتفاق خوب جدید باشه. اما فراموش نکنیم که برای شروع های تازه و خوب نباید منتظر بود و این خودمون هستی که باید این شروع رو رقم بزنیم.

قربانی شرایط موجود بودن کار آسونیه که همه آدما با غر زدن انجامش می دن. اما اگه می خوایین تغییر ایجاد کنید تا یک شرایط باب میلیتون به وجود بیاد پس فقط خودتون می تونین این کار رو انجام بدین نه کس دیگه ای.

شما عزیزان می تونین همین حالا آهنگ احساسی ” پایان تازه ” رو با صدای بابک جهانبخش عزیز در 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل این ترانه غمگین رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: