رسانه های ارزشی و تندرو حامد زمانی را خلع سلاح کردند

بایکوت شدن حامد زمانی از سوی رسانه ها

حامد زمانی  از سوی رسانه ها بایکوت شد و تمامی اخبار و آهنگ هایش از آرشیو آن ها محو شد.

بایکوت شدن حامد زمانی از سوی رسانه ها

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

متوقف شدن حرفه هنری حامد زمانی

در یک توئیت از طرف بهمن بابازاده حامد زمانی  در رده خواننده های پورش سواری اعلام شد که از طرف رسانه های ارزشی مورد انتقاد قرار گرفته و او را از تمامی این رسانه ها بایکوت کرده اند. هیچ اهنگی از این خواننده و یا اخباری از او در این رسانه ها منتشر نمی شود. در این توئیت جنجالی اینطور نوشته شده بود:

و #حامد_زمانی از سوی رسانه های ارزشی و تندرو بایکوت شده. اخبار و آثارش حذف و حتی در آرشیو شان هم نیست. حتی قبل تر از ماجرای #وافور و فرودگاه، پایان زمانی، اتفاقاتی در اصفهان بود. همه برنامه های ارگانی او هم ممنوع شده تا از هر دو طرف بخورد. پایان نماد خواننده های ارزشی «پورش سوار»

دانلود اهنگ جدید حامد زمانی

همانطور که دیدیم پیش از این هم در مورد این خواننده اخبار جنجالی کم نشنیده بوودیم. حامد زمانی که با عبدالرضا هلالی در طول سال های حرفه ای اش همکاری داشته است، دارای جایزه شجاعت در تولید آثار هنری است. اما امروز به دلیل حواشی که برای او به وجود آمده و نشر آن ها در رسانه ها می توان گفت که ادامه فعالیت برای او غیرممکن شده است  اگر هم این فعالیت ادامه داشته باشد به صورت غیر مجاز و غیر قانونی خواهد بود. پیش از این صدای او را در آهنگ هایی مانند * فصل رسیدن* و * یکی میگه با یه فریاد* شنیده بودیم. شما می توانید برای شنیدن آهنگ های بیشتر از این خواننده به رسانه موزیکیشو مراجعه کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
@ali.zp313 گفته:

خطاب به اونی که زیر توییت نوشته: انگل اون مغزته مرتیکه شیش ساله بنده خدا یه استدیو جداگانه برا خودش تهیه کرده این تهمتای شما رو نشنوه زدن طرفو ناک اوت کردن و خطاب به سایت شما چرا این عکسو گذاشتید؟؟؟؟؟