اهنگ شاد و ریتمیک خوشحالم از بهنام بانی منتشر شد

بهنام بانی اهنگ جدیدش را منتشر کرد

بهنام بانی در اینستاگرامش آهنگ ریتمیک جدیدش را با نام خوشحالم رونمایی کرد و خبر انتشار نسخه کامل آن را اعلام کرد.

بهنام بانی اهنگ جدیدش را منتشر کرد

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آهنگ خوشحالم با صدای بهنام بانی را با کیفیت عالی بشنوید

بهنام بانی تا به امروز 25 تک آهنگ را به انتشار رسانده است که تقریبا می توان گفت تمامی آنها یک دوره بعد از انتشارشان در لیست آهنگ های ترند قرار داشتند و تا مدت ها هر کجا که پا می گذاشتید این آهنگ ها را می شنیدید و همه به دنبال دانلود اهنگ جدید بهنام بانی بودند. در این میان می توان تعدادی از این آهنگ ها را به عنوان آهنگ های برتر بهنام بانی نام برد. برای مثال اهنگ *وای دل بی قرار* با ترانه سرایی عاطفه حبیبی و آهنگسازی و تنظیم حامد برادران که در سال 1396 منتشر شد. اخیرا در اینستاگرام بهنام بانی ویدیویی منتشر شد که بخشی از آهنگ جدید او بود. او در توضیح این پست نوشت:

خوشحالم که موزیک ”خوشحالم” رو دوست دارید 😉😀❤️و امیدوارم که سالهای سال خاطره های خوب و عاشقانه و شاد بسازید باهاش❤️💙🎤🎼🎹🧨🔥.
ازتون میخوام که مثل همیشه حمایت کنید این موزیک رو و خودتون بترکونید تبلیغات موزیک خوشحالم رو واسه کسانیکه خوشحالید کنارشون بفرستید😉❤️😀💙🎤🎼.
💙خوشحالم از اینکه خدا شما رو داده به من💙

@hamedbaradaran 🎼❤️
@karenmousavi1 ✍🏻🌹
@avayehfarvahar
@hbrecordlabel
@mohammad_alimirza
@mohammadnaemi98
#behnambani #new #khoshhalam #

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی

بهنام بانی که از سال 1392 فعالیت هنری خود را به صورت رسمی آغاز کرد، بعد از حضور در تلویزیون و جلوی دوربین در رفتن در سریال زیر آسمان شهر 2، اولین ترک آهنگش را با نام * لحظه به لحظه* در سال 1392 با ترانه سرایی مریم اسدی و آهنگسازی و تنظیم سید بهنام ابطهی منتشر کرد. بهنام بانی که یکی از خواننده های مطرح این روزهای موسیقی پاپ محسوب می شود با برگزاری اولین کنسرت خود یک رکورد جدید را به ثبت رساند چرا که تمامی چهار هزار و صد بلیط کنسرت او در یک ربع اول به فروش رسید. حالا اهنگ بهنام بانی جدید با نام *خوشحالم*  منتشر شده است. این آهنگ که مثل بسیاری آهنگ های دیگر او ترند شده است، سر و صدای زیادی به پا کرده است. شما میتوانید از طریق فول آلبوم بهنام بانی در رسانه موزیکیشو فعالیت های این خواننده محبوب را دنبال کرده و به آرشیو کامل آهنگ های او دسترسی داشته باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: