دانلود آهنگ بارون بهنام بانی کیفیت 320 و 128 + متن کامل

بهنام بانی – بارون

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – بارون

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 977

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – بارون

راه افتادیم زیر بارون ازین خیابون به اون خیابون انقدر باهم خوشبختیم که خیلیا میخوان باشن به جامون دستات واسم مثل چتره عطر موهات خوشبو ترین عطره تو میخندی عاشق میشم بارونم میزنه قطره قطره بارون هر موقع که میباره دلم جوره دیگه دوست داره حالم به تو بستگی داره روزای خوبو یادم میاره کی غیر از تو باشه نزدیکم صدام کنه با اسم کوچیکم کنارت یه آدم دیگه ام فقط تو میفهمی که چی میگم عاشقت شدم عشقم صد تا آدم یکی شن شبیه تو نمیشن شبیه تو نمیشن بارون هر موقع که میباره دلم جوره دیگه دوست داره حالم به تو بستگی داره روزای خوبو یادم میاره کی غیر از تو باشه نزدیکم صدام کنه با اسم کوچیکم کنارت یه آدم دیگه ام فقط تو میفهمی که چی میگم عاشقت شدم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ باران و اهنگ بارونی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ باران و اهنگ بارونی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ باران و اهنگ بارونی و اهنگ عاشقانه میباشد.

 

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.
بهنام بانی بارون را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی ترانه بارون را جزو بهترین کارهای او می دانند. بارون بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک بارون بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ بارون بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ بارون جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با آهنگ بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بارون بهنام بانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بهنام بانی بارون را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی آهنگ بارون را جزو بهترین کارهای او می دانند. بارون بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه بارون بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه بارون بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بهنام بانی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده بارون به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بارون بهنام بانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بهنام بانی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه بارون حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بارون بهنام بانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بهنام بانی با انتشار ترانه جذاب بارون از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بهنام بانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه بارون رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بارون اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بارون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بارون بهنام بانی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار بارون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بارون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بارون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در اهنگ بارون لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ بارون جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با اهنگ بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بارون بهنام بانی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام بانی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام بانی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده بارون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بارون بهنام بانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام بانی و بارون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام بانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بارون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام بانی امیدوار است با عاشقانه بارون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بارون بهنام بانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بارون بهنام بانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ بارون جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با موزیک بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بارون بهنام بانی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک بارون جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با قطعه بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بارون بهنام بانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام بانی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام بانی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده بارون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بارون بهنام بانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام بانی و بارون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام بانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بارون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام بانی امیدوار است با عاشقانه بارون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بارون بهنام بانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بارون بهنام بانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک بارون جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با ترانه بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بارون بهنام بانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه بارون بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
کیان گفته:

⌫عالی خیلی ممنون خیلی عالی بود کیف کردم✞☫