نوید محمدزاده کرونا گرفت و بهنام بانی برای او پستی را به انتشار رساند

بهنام بانی برای نوید محمدزاده پستی امید بخش منتشر کرد

بهنام بانی خواننده خوب کشور برای نوید محمدزادهکه به تازگی به کرونا مبتلا شده است پستی امیدبخش را به انتشار رساند.

بهنام بانی برای نوید محمدزاده پستی امید بخش منتشر کرد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

بهنام بانی برای نوید محمدزاده پستی امیدبخش را به انتشار رساند

 

همیشه ارتباط خوب میان هنرمندان باعث می شود تا هواداران این افراد بتوانند شادی خوبی را بدست بیاورند و شنیدن این اخبار لذت بخش می باشد. نوید محمدزاده را می توان یکی از بهترین بازیگران ایرانی نامید که اکنون جهانی شده است و توانسته شهرت خوبی را در زمینه سینما بدست بیاورد.

بهنام بانی که را نیز می توان جز ده خواننده برتر ایرانی معرفی کرد که چندسالی است با انتشار موزیک های دلپسند و زیبا دل شنونده های موسیقی را بدست آورده و همیشه موزیک های وی یادآور خاطرات شیرین و زیبا هستند. نوید محمدزاده متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده است و اکنون درحال طی کردن مراحل قرنطینه و بهبودی از این بیماری می باشد. بهنام بانی خواننده محبوب برای این هنرمند مردمی پستی را به در استوری اینستاگرامی خود به انتشار رسانده است و سعی داشته در این استوری امیدبخشی خوبی را برای انجام داده باشد.

 

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی

 

بهنام بانی خواننده ای به نام و بسیار محبوب است که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت های هنری خود را در داخل کشور انجام می دهد. این هنرمند فعالیت های خود را به همراه حامد برادران خواننده و تنظیم کننده خوب موسیقی انجام داده است که ریتم های اثر بخشی را به مانند «توقع ندارم» «وای دل بیقرارم» و .. را به بازار موسیقی عرضه کرده است. شما شنونده های موزیک های بهنام بانی می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم بهنام بانی اهنگ های مورد نیاز خود از این خواننده را با کیفیت هایی خوب در اختیار داشته باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: