دانلود اهنگ بسمه بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – بسمه

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام بسمه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بسمه بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Bassame Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – بسمه

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – بسمه

بسمه هرچی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی تو که میدونی هنوزم زخم دلم تو بری همه چی داغونه همه چیه منی دیوونه چجوری جداییتو بفهمه دلم نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشق تو کو چرا انقدر سردی باهام به خاطر من بگو اون که دل تورو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

ترانه احساسی “بسمه” از بهنام بانی در سال 1396 منتشر شد. این کار تولید موسسه فرهنگی فروهر است. ترانه عاشقانه آن را عاطفه حبیبی سروده است و حامد برادران کار آهنگسازی و تنظیم آن را انجام داده است. موسیقی آرام و زیبایی که برای این آهنگ در نظر گرفته شده است، حال و هوای دلچسبی به آهنگ داده است که مثل همیشه هنر زیبای حامد برادران است.

راست می گن که اگر خودتون به خودتون احترام نزارید، دیگران هم براتون اون احترامی که باید رو قائل نیستن. پس اگر مراقب قلب عاشقتون نباشید، آدم ها به سادگی ازش عبور می کنن بدون اینکه بدونن یا به این فکر کنن که شما رو تو چه شرایطی قرار می دن.همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

شما عزیزان موزیکی شویی می توانید هم اکنون این آهنگ با مضمون غمگین را با 2 کیفیت عالی با صدای گرم و دوست داشتنی بهنام بانی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. به رسم همیشه متن کامل آن را در ادامه در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم که از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب بسمه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده بسمه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بسمه بهنام بانیاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در بسمه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه بسمه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: