دانلود اهنگ تولدت مبارک بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – تولدت مبارک

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام تولدت مبارک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تولدت مبارک بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Tavalodet Mobarak Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – تولدت مبارک

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 1074

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – تولدت مبارک

تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ تولد و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.اهنگ علاقه خاص بهنام بانی می تواند جز موفق ترین موزیک های او بشمار آید چرا که یکی از دلایل شهرت های وی پخش و انتشار موزیک های این چنینی بود که شادی را برای شنونده ها به ارمغان می آورد. همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

بهنام بانی تولدت مبارک را در برنامه خندوانه به صورت زنده برای رامبد جوان و با همکاری جنابخوان اجرا کرد. آهنگ تولد بهنام بانی را هم اکنون می توانید در همین پست با بهترین کیفیت ممکن گوش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بهنام بانی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده تولدت مبارک به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، تولدت مبارک بهنام بانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بهنام بانی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ تولدت مبارک حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. تولدت مبارک بهنام بانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بهنام بانی با انتشار ترانه جذاب تولدت مبارک از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بهنام بانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ تولدت مبارک رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ تولدت مبارک بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
خواب گفته:

بد

نرگس گفته:

عالی عالی خیلی خوب بود ولی بهنام بانی دوس ندارم

Zahra گفته:

خیلی خوبه

هستی گفته:

خیلی خوب عالی بود . فقط اگه صدای بهنام بانی تنها بود بهتر بود .

موزیک خوبی بود گفته:

عالییییی

مهدی گفته:

عالییییی