دانلود اهنگ تویی انتخابم بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – تویی انتخابم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام تویی انتخابم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Toyi Entekhabam Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – تویی انتخابم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 38

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – تویی انتخابم

یه جوری جورم با دلت دیگه منو تو نداره همش هواتو میکنه این دلی که بیقراره بخند عزیزم تو فقط آخه زندگی یه باره خودم کنارت می مونم بیخیال کل دنیا نه دیگه فکرشم نکن بیا تا بریم از اینجا بریم یه جایی که فقط منو تو باشیمو دریا دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشق شدم نکنی جوابم دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم خودتو نگیری واسمو یه کاری نکنی برم و چشات میگیره آدمو تا حالا اینجوری نبودم تو که چال داری رو گونت شدم عاشقو دیوونت قلبم دیگه شده خونت شدی همه ی وجودم دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشق شدم نکنی جوابم دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عروسی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

توقع موردی است به معنای کلمه انتظار. زمانی که ارتباط قوی با کسی دارید و ممکن است از او حرکتی اشتباه سر بزند در این میان شما می گویید که توقع چنین حرکتی را از این فرد نداشته اید. اهنگ توقع ندارم نیز از این موضوع برگرفته شده است و یکی از اهنگ های بسیار زیبای بهنام بانی می باشد.

اکثر همکاری های بهنام بانی با حامد برادران بوده و در این مسیر نیز بسیار موفق می باشد. توقع ندارم بهنام بانی موزیکی آرام و بسیار احساسی بوده و معنایی شکست عشقی و یا همان دیسلاو را دارد. بهنام در این موزیک ابتدا سعی دارد تا با گفتن چند دلیل نگذارد عشقش از پیش او برود و این موضوع او را آزار می دهد.

همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

یک آهنگ شاد و ریتمیک دیگر از یکی از بهترین خواننده‌های حال حاضر کشور بهنام بانی به نام تویی انتخابم با ریتم بسیار شاد. این ترانه مناسب برای جشن ها از جمله عروسی و تولد و دیگر مهمونی ها می باشد و شما می توانید متن این آهنگ زیبا و پرانرژی را از رسانه موزیکیشو دریافت نمایید.

بهنام بانی تویی انتخابم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی ترانه تویی انتخابم را جزو بهترین کارهای او می دانند. تویی انتخابم بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه تویی انتخابم بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: