دانلود اهنگ خوشحالم بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – خوشحالم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام خوشحالم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خوشحالم بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Khoshhalam Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – خوشحالم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 68

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – خوشحالم

دل کارش اینه که بگرده به دور تو هر بار چشمام غیر از تو کسی رو که نمیبینه انگار تو دنیا جز من به کسی نمیاد با تو باشه بیشتر از اینم دیوونت میشم حالا کجاشه خوشحالم از اینکه خدا تورو داده به من غیر از منو قلبم دیگه قید همه رو بزن من همونم که برات میمیرم با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم به تو دل میدم آره برات میمیرم زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد دل واموندم دیوونه ی کارات شد بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد من عاشقتم تا تهش همینم عشقم من آرزوم بود به دلت بشینم عشقم من توی حرفات میشنوم صدای عشقو من توی چشمات میبینم خود بهشتو من همونم که برات میمیرم با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم به تو دل میدم آره برات میمیرم زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد دل واموندم دیوونه ی کارات شد بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد
توضیحات

 

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

شروع یک موزیک با ویولون به قدری اهنگ را دلنشین می کند که سعی دارید آرامشی را که ممکن است خیلی وقت پیش گم کرده باشید بدست بیاورید و این خود می تواند اوج لذت باشد چرا که آرامش در این زمانه بسیار کمیاب و نایاب می باشد. بیا اینجا می تواند یکی از موزیک های زیبای بهنام بانی بعد از ده سال فعالیت در عرصه هنری باشد که به راحتی و بدون نیاز به درک مفهوم می توان آرامشی که خیلی وقت است از میان مردم رفته است را بازگرداند.

بهنام بانی که اکنون به شهرت بسیار خوبی دست یافته است قبل از سال 1399 یعنی قبل از عید موزیکی را به انتشار رساند به نام قرص قمر 2 و این درحالی بود که این موسیقی به عنوان اولین آهنگ از اولین آلبوم بهنام بانی که توسط حامد برادران تنظیم شده بود به مرحله انتشار رسید.

این موزیک ریتمیک و بسیار عاشقانه و زیبا بود که اکنون نیز در پلی لیست ها و برگزاری مراسم های مناسبتی به گوش میرسد. بهنام بانی که به مدت 7 ماه فعالیت های هنری خود را کم کرده بود و دیگر اسمی از موزیک جدید به میان نمی آورد اکنون با انتشار پستی خبر از پخش موزیک جدید خود به نام حس خوب را داده است که این موزیک را به نام خوشحالم از اینکه خدا تو رو داده به من در میان شنونده های موزیک به شهرت رسیده است.

این اهنگ زیبا و دوستداشتنی را می توان یک موسیقی احساسی پاییزی معرفی کرد که عاشقانه های شما را التیام می بخشد. همچنین بهنام بانی از این موزیک به عنوان یک اهنگ تولد برای خود یاد کرده است و از در پست های منتشر شده از وی می توان هشتگ تولد را مشاهده کرد که درواقع اهنگی شاد و احساسی خواهد بود.

هم اکنون می توانید اهنگ خوشحالم بهنام بانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید بهنام بانی خوشحالم لذت برده باشید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه خوشحالم بهنام بانی را نشنیده باشد. بهنام بانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی بهنام بانی برای قطعه فوق العاده خوشحالم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا خوشحالم بهنام بانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ خوشحالم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام بهنام بانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت خوشحالم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ بهنام بانی خوشحالم خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود بهنام بانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه خوشحالم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک خوشحالم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن خوشحالم بهنام بانی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بهنام بانی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده خوشحالم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خوشحالم بهنام بانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بهنام بانی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ خوشحالم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خوشحالم بهنام بانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بهنام بانی با انتشار اهنگ جذاب خوشحالم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بهنام بانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ خوشحالم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ خوشحالم بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
پرستو گفته:

عالی بود

مممد گفته:

😄