دانلود اهنگ خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – خستم چشامو رو همه بستم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام خستم چشامو رو همه بستم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Khastam Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – خستم چشامو رو همه بستم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 130

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – خستم چشامو رو همه بستم

چجوری با دلم کنار بیام چجوری میتونم تورو نخوام چجوری میتونن فراموشت کنن چشام هرجا برم ازت یه خاطره اس تو از منو دلم چی یادت هست نمیدونی چقدر بدون تو دلم شکست دیوونه توعه دل من یکی رفتی آخه بگو سر حرف کی وقتی نیستی حرفامو بگم بکی عشقم کاشکی منو توی دلت حبس کنی با همه بخاطر من بحث کنی چی میشخ که این دوریو بس کنی عشقم خستم چشامو رو همه بستم دلم که مونده رو دستم ازت خبر ندارم خستم همه درا به روم بستن تموم عاشقا رفتن ازت خبر بیارن باید دیگه چی بشه که تموم بشه تنهاییم کم مونده که ماهو فقط واست بیارم پایین نمیدونی من اینروزا چقدر باهات حرف دارم چشمات که هست ماهو میخوام از آسمون بردارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ بازپخش میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بهنام بانی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده خستم چشامو رو همه بستم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بهنام بانی نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ خستم چشامو رو همه بستم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بهنام بانی با انتشار قطعه جذاب خستم چشامو رو همه بستم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بهنام بانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک خستم چشامو رو همه بستم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خستم چشامو رو همه بستم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک خستم چشامو رو همه بستم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه خستم چشامو رو همه بستم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده خستم چشامو رو همه بستم دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ خستم چشامو رو همه بستم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب خستم چشامو رو همه بستم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده خستم چشامو رو همه بستم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خستم چشامو رو همه بستم بهنام بانیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در خستم چشامو رو همه بستم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک خستم چشامو رو همه بستم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
اسلم گفته:

اهنگ بسیار بسیار زیبا

شیلا گفته:

عالی بود

نازنين گفته:

خیلیییییی عتی بود🤩