دانلود اهنگ دل نکن بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – دل نکن

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام دل نکن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دل نکن بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Del Nakan Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – دل نکن

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – دل نکن

نه نرو دیوونم نکن نرو داغونم نکن نرو عشق تو هنوز تو دلمه نه نگو اینجور بهتره داره رنگم میپره داری تنهام میذاری مثل همه دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه چجوری میتونی انقد عوض شی آخه دلت بگو خسته شد از چی منی که با همه خوب و بدت ساختم چجوری دلت میاد بری ساده بگی که مثل تو واسم زیاده منو کی از چشمای تو انداخته دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد. خواندن موزیک دل نکن نیاز دارد به صدایی که بتوان حس و احساسات عاشقانه را به خوبی منتقل کند. بهنام بانی در انتشار این موزیک به خوبی عمل کرده است و تنظیم حامد برادران نیز آهنگ دل نکن بهنام بانی را به یکی موفق ترین موزیک های او تبدیل کرده است.

آهنگ احساسی ” دل نکن” از بهنام بانی با ترانه سرایی عاطفه حبیبی در سال 1397 منتشر شد. آهنگسازی و تنظیم آن را حامد برادران انجام داده است. این اهنگ ریتمیک در موسسسه آوای فروهر تولید شده است. این آهنگ بر خلاف آهنگ های بسیار شاد و ریتمیک دیگری که تا به امروز از او شنیده ایم، ریتم آرام و دلنشینی دارد که در عین انتقال انرژی مثبت، هیجان زیادی را هم ب شما منتقل نمی کند.

شما عزیزان می توانید حالا این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه نیز مثل همیشه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید و تو این روزهای قرنطینه کمی با خودتون خلوت کنید. به این فکر کنید که یک سال گذشته رو چطور گذروندید و می خوایید سال جدید چه کارایی انجام بدبد.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ دل نکن جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با موزیک دل نکن سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دل نکن بهنام بانی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، دل نکن را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از دل نکن باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک دل نکن بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مصی گفته:

دمتون گرم دلتون شاد عالی عالی عالی