آهنگ دوتا دل عاشق بهنام بانی دانلود ۲ تا دل عاشق اصلی + متن کامل

بهنام بانی – دوتا دل عاشق

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام دوتا دل عاشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دوتا دل عاشق بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Dota Dele Ashegh Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – دوتا دل عاشق

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 1313

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – دوتا دل عاشق

لب دریا کنار تو دل من بی قرارِ تو خوبه تو این همه آدم من شدم دار و ندار تو می درخشی مثل الماس تو هم عاشق شدی پیداست (عاشق شدی پیداست) گوشه ی دل تو جامه دلت اندازه ی دریاست (اندازه ی دریاست) دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه صدای خنده های تو میگه باید برای تو جون دادش (جون دادش) بگو شبیه تو دیده کی دلم به جز تو دیگه چی می خوادش (چی می خوادش) کسی به تو نمیرسه ندیدم هیج جا مثل احساس تو (احساس تو) همینه میزنه سرم که از یه دنیا بگذرم واسه تو واسه تو دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه (حامد براداران)
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دوتا دل عاشق اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دوتا دل عاشق بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دوتا دل عاشق بهنام بانی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار دوتا دل عاشق میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ دوتا دل عاشق همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ دوتا دل عاشق تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در آهنگ دوتا دل عاشق لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام بانی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام بانی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده دوتا دل عاشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دوتا دل عاشق بهنام بانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام بانی و دوتا دل عاشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام بانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دوتا دل عاشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام بانی امیدوار است با عاشقانه دوتا دل عاشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دوتا دل عاشق بهنام بانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام بهنام بانی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده دوتا دل عاشق به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دوتا دل عاشق بهنام بانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران بهنام بانی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه دوتا دل عاشق حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دوتا دل عاشق بهنام بانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی بهنام بانی با انتشار قطعه جذاب دوتا دل عاشق از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. بهنام بانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک دوتا دل عاشق رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ دوتا دل عاشق جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با موزیک دوتا دل عاشق سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دوتا دل عاشق بهنام بانی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، دوتا دل عاشق را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از دوتا دل عاشق باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک دوتا دل عاشق به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده دوتا دل عاشق بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دوتا دل عاشق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه دوتا دل عاشق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده دوتا دل عاشق دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دوتا دل عاشق بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ دوتا دل عاشق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بهنام بانی دوتا دل عاشق را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی موزیک دوتا دل عاشق را جزو بهترین کارهای او می دانند. دوتا دل عاشق بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ دوتا دل عاشق بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک دوتا دل عاشق به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده دوتا دل عاشق بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ دوتا دل عاشق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک دوتا دل عاشق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دوتا دل عاشق دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دوتا دل عاشق بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دوتا دل عاشق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دوتا دل عاشق بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
دريا گفته:

عالیه 👍🏻

انیس گفته:

عالی بخوصوص ویدیو عالی بهنام بانی😘😘😘😘😘😘😘

ایناز گفته:

عالی

تینا گفته:

عالی

آلیس گفته:

بهترین اهنگشه چه عجب والا

🥺💞🌹❤❤ گفته:

خوب😊😉🙃☺😚😗😘

محمدوامیرعلی گفته:

الی بود من‌ دوست داشتم 😍🤩