دانلود آهنگ زخم کاری بهنام بانی کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

بهنام بانی – زخم کاری

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام زخم کاری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زخم کاری بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Zakhme Kari Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – زخم کاری

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 266

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – زخم کاری

وسط این خیابونا دور از تو من جون و تنم مرد انقدره موندم که بیای این زندگی روح منو برد هر چی که میخواستم تورو به دست بیارمت نشد انگار از اون شباست که من گریه کنم تا خود صبح تا خود صبح هر جا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هر جا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم دیوونگیمو بزارش پای اینکه مجنونت شدم هر جا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هر جا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم دیوونگیمو بزارش پای اینکه مجنونت شدم تنهام نذار منو با این خیابونا و این زخمای کاری تنهام نذار یکم گوش بده حرفامو مگه تو دل نداری تو دل نداری هر جا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هر جا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم دیوونگیمو بزارش پای اینکه مجنونت شدم هر جا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هر جا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم دیوونگیمو بزارش پای اینکه مجنونت شدم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ زخم کاری به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده زخم کاری بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه زخم کاری خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه زخم کاری بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده زخم کاری دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زخم کاری بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک زخم کاری این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب زخم کاری را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده زخم کاری در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. زخم کاری بهنام بانیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در زخم کاری تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ زخم کاری حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام بانی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام بانی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده زخم کاری را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که زخم کاری بهنام بانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام بانی و زخم کاری او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام بانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر زخم کاری به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام بانی امیدوار است با عاشقانه زخم کاری بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت زخم کاری بهنام بانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ زخم کاری بهنام بانی را نشنیده باشد. بهنام بانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی بهنام بانی برای موزیک فوق العاده زخم کاری و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا زخم کاری بهنام بانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک زخم کاری در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام بهنام بانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت زخم کاری پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک بهنام بانی زخم کاری خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود بهنام بانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ زخم کاری تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه زخم کاری فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب زخم کاری را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده زخم کاری در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. زخم کاری بهنام بانیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در زخم کاری تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه زخم کاری حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه زخم کاری به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده زخم کاری بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک زخم کاری خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه زخم کاری بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده زخم کاری دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زخم کاری بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه زخم کاری این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه زخم کاری جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با ترانه زخم کاری سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زخم کاری بهنام بانی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، زخم کاری را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از زخم کاری باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ زخم کاری جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با اهنگ زخم کاری سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زخم کاری بهنام بانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، زخم کاری را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از زخم کاری باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه زخم کاری بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مبینا گفته:

عالی مثل همیشه حرف نداره👌

حاج احمد گفته:

🤦🏻‍♂️ بیشرفا مالکو کشتن. من دیگه تا آخر عمر هر وقت این آهنگو گوش بدم یادش می افتم ❤️❤️🤞

کیمیا گفته:

خیلی خیلی دلنشین

کیمیا گفته:

خیلی زیبا

کیمیا گفته:

زیبا