دانلود اهنگ زیبای بی همتا بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – زیبای بی همتا

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام زیبای بی همتا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیبای بی همتا بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Zibaiye Bi Hamta Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – زیبای بی همتا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – زیبای بی همتا

زیبای بی همتا تو لحظه های سختم بمون کنارم با تو من یک قدم تا عاشق شدن انگار فاصله دارم اتفاق خوشی با تو خوبه حالم حتی بد بیارم پس بمون زیبای بی همتا تو لحظه های سختم بمون کنارم با تو من یک قدم تا عاشق شدن انگار فاصله دارم اتفاق خوشی با تو خوبه حالم حتی بد بیارم پس بمون زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو صد بار اگه بازم قراره پامو تو این دنیا بذارم انتخاب منی از احساسم به تو دست بر نمیدارم من مریض توام به دوست داشتنو دلتنگی دچارم اینو بدون زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو زحمت عشق منم رو دوش تو این همه حس قشنگ نوش تو چی بهتر از اینکه حسمو زمزمه کنم در گوش تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

زیبای بی همتا یکی دیگر از تک آهنگ های ریتمیک بهنام بانی میباشد. این آهنگ بقدری عاشقناست که میشه در کنار دوستان خود و گوش کردن به این آهنگ در هر شرایطی خاطره سازی کنید.متن این آهنگ عاشقانه توسط نگین مرادی سراییده شده است. آهنگسازی و تنظیم آن نیز توسط راشا تقی پور به زیبایی انجام شده است. شما در هر حالی می توانید به این آهنگ گوش بدهید و از ان لذت ببرید.

چه در مواقع ناراحتی و بی حوصلگی و چه در مواقع شادی، گوش کردن به آهنگ “زیبای بی همتا” لبخند روی لب های شما خواهد آورد. به عبارتی حتی وقتی که یک روز خوب دارید و نیاز به یک آهنگ خوب و پر انرژی دارید، این آهنگ شاد می تواند حال خوب شما را چند برابر تشدید کند.

در این میان شاید بد نباشد تا سری هم به آهنگ شاد دیگر بهنام بانی مانند ” علاقه خاص ” و ” قرص قمر 2 ” بزنیید.

شما عزیزان می توانید آهنگ احساسی “زیبای بی همتا” را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل ان را برای شما آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیبای بی همتا اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیبای بی همتا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیبای بی همتا بهنام بانی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار زیبای بی همتا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ زیبای بی همتا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه زیبای بی همتا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در اهنگ زیبای بی همتا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: