دانلود آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی کیفیت 320 و 128 + متن کامل

بهنام بانی – عاشقم کرده

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام عاشقم کرده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Ashegham Kardeh Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – عاشقم کرده

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – عاشقم کرده

باور کن همه جا شده با تو بهشت یه چیزا رو نمیشه نوشت تا یه روزی برسی بهش یه چیزایی مث همین عشق یه چیزایی مث همین عشق این روزا، همه هوش و حواس منی تو که می‌دونی واس منی تویی توو همه خاطره‌هام تو رو دیگه نمی‌شه نخوام تو یه جور دیگه‌ای برام کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو می‌بره با حتی یه کلمه جای تو اینجاست تووی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم، چرا نگم اینو جلو همه کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو می‌بره با حتی یه کلمه جای تو اینجاست تووی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم، چرا نگم اینو جلو همه این حسو به تو داره فقط دل من پیش تو بی‌ارادست گم کردم خودمو توو چشات آخه من عاشقتم خیلی سادست می‌میرم همه جوره برات تو رو من نمی‌دم ساده از دست می‌خوامت هیجان دلم واسه دوست داشتنت فوق العادست کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو می‌بره با حتی یه کلمه جای تو اینجاست تووی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم، چرا نگم اینو جلو همه کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو می‌بره با حتی یه کلمه جای تو اینجاست تووی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم، چرا نگم اینو جلو همه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عروسی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

توقع موردی است به معنای کلمه انتظار. زمانی که ارتباط قوی با کسی دارید و ممکن است از او حرکتی اشتباه سر بزند در این میان شما می گویید که توقع چنین حرکتی را از این فرد نداشته اید. اهنگ توقع ندارم نیز از این موضوع برگرفته شده است و یکی از اهنگ های بسیار زیبای بهنام بانی می باشد.

اکثر همکاری های بهنام بانی با حامد برادران بوده و در این مسیر نیز بسیار موفق می باشد. توقع ندارم بهنام بانی موزیکی آرام و بسیار احساسی بوده و معنایی شکست عشقی و یا همان دیسلاو را دارد. بهنام در این موزیک ابتدا سعی دارد تا با گفتن چند دلیل نگذارد عشقش از پیش او برود و این موضوع او را آزار می دهد.

همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

عاشقم کرده خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌ های بهنام بانی شد و در بسیار از عروسی ها و مهمانی ها گل کرد. در کوچه و خیابان در ماشین ها شنیده می‌شد و گام مهمی در جهت خیلی معروف‌تر شدن بهنام بانی بود.

امیدواریم از این ترانه‌ی ریتمیک و شاد لذت ببرید.

 

شاید کمتر کسی باشد اهنگ عاشقم کرده بهنام بانی را نشنیده باشد. بهنام بانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی بهنام بانی برای موزیک فوق العاده عاشقم کرده و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عاشقم کرده بهنام بانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه عاشقم کرده در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام بهنام بانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عاشقم کرده پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه بهنام بانی عاشقم کرده خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود بهنام بانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ عاشقم کرده تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عاشقم کرده فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عاشقم کرده بهنام بانی لذت ببرید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه عاشقم کرده به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده عاشقم کرده بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ عاشقم کرده خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ عاشقم کرده بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده عاشقم کرده دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عاشقم کرده بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ عاشقم کرده این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عاشقم کرده بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محمد حق بین گفته:

عالی ربات شو دارین موزیکی شو رو