دانلود اهنگ قرص قمر ۲ بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – قرص قمر ۲

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر ۲ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قرص قمر ۲ بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Ghorse Ghamar 2 Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – قرص قمر ۲

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 167

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – قرص قمر ۲

شیدا شدمو پیدا شده عشقت تو دل مستم یک دل که نه صد دل من به تو دل بستم عاشقت هستم جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه جان جان دو تا همزادیمو دیوونه جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تا یه فرهادم جان جان همه قلبمو بهت دادم بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه جان جان دو تا همزادیمو دیوونه جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تا یه فرهادم جان جان همه قلبمو بهت دادم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ فاز خوب و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی بعد از گذشت دو سال از پخش ترانه شاد و ریتمیک قرص قمر در اسفند سال ۱۳۹۶ ، این بار در بهمن ماه ۱۳۹۸ موزیک قرص قمر 2 را روانه بازار موسیقی پاپ ایران کرد. ترانه ای بسیار مناسب برای مهمونی که فاز بسیار خوبی به همه شنوندگان خود می دهد. ترانه ای در همکاری مجدد با حامد برادران که قطعا جزو بترکون ترین موزیک های سال خواهد بود.

قرص قمر ۲ را بدون شک می‌توان شادترین آهنگ سال ۹۸ دانست. ترانه ای که حاصل همکاری همان ۲ یار همیشگی یعنی بهنام بانی و حامد برادران بوده است.

همانطور که وسط آهنگ خود بهنام بانی می گوید:

خانوم ها و آقایان! صدای ما رو می شنوید از اولین آلبوم رسمی بهنام بانی!

بله! این آهنگ نیز همانند این عشقه ، یکی دیگر از ترانه های آلبوم جدید بهنام بانی می باشد. البومی که بهنام برای آن سال ها صبر کرده است. سال ها سختی کشیده تا صدایش را برای اولین بار تحت عنوان یک آلبوم به گوش ما و شما برساند.

بازگردیم به قرص قمر ۲ که همچنان موقع شنیدنش نمی توان سر جا نشست و باید پاشد و رقصید. قرص قمر ۲ تبدیل به آهنگ شماره یک همه مهمونی ها و ماشین ها شد. آهنگی که در همه پادکست ها صدایش شنیده شد و همه ی دی جی ها قرص قمر ۲ بهنام بانی را به یکی از اصلی ترین آهنگ های شاد رقصی خودشان تبدیل کردند. همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

ما در موزیکیشو امیدواریم که با شنیدن قرص قمر ۲ از بهنام بانی همواره شاد باشید و بزنید و برقصید و در کنار کسانی که دوستشان دارید باشید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک قرص قمر ۲ جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با ترانه قرص قمر ۲ سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. قرص قمر ۲ بهنام بانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، قرص قمر ۲ را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از قرص قمر ۲ باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه قرص قمر ۲ بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حمید گفته:

دمتون گرم که متن رو روی فایل آهنگ میذارید

صدرا گفته:

عالی

اسد الاه گفته:

لطفا اهنگ بهنام بانی را پخش کنید

نیلوفر گفته:

مرسی عالی

کیوان گفته:

سلام این بالاترین کیفیت موجود برای آهنگ هستش.

سارا گفته:

چرا کیفیت این اهنگ تو همه سایتا پابینه