دانلود اهنگ قرص قمر بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – قرص قمر

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قرص قمر بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Ghorse Ghamar Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – قرص قمر

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 106

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – قرص قمر

عاشق و در‌به‌درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم عاشق و در‌به‌درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی عشقو مدیون توئم آره مجنون توئم منِ مجنونو ببین که پریشون توئم تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو تووی دل من که نمی‌مونه غمی عشقو مدیون توئم آره مجنون توئم منِ مجنونو ببین که پریشون توئم تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو تووی دل من که نمی‌مونه غمی دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عروسی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

توقع موردی است به معنای کلمه انتظار. زمانی که ارتباط قوی با کسی دارید و ممکن است از او حرکتی اشتباه سر بزند در این میان شما می گویید که توقع چنین حرکتی را از این فرد نداشته اید. اهنگ توقع ندارم نیز از این موضوع برگرفته شده است و یکی از اهنگ های بسیار زیبای بهنام بانی می باشد.

اکثر همکاری های بهنام بانی با حامد برادران بوده و در این مسیر نیز بسیار موفق می باشد. توقع ندارم بهنام بانی موزیکی آرام و بسیار احساسی بوده و معنایی شکست عشقی و یا همان دیسلاو را دارد. بهنام در این موزیک ابتدا سعی دارد تا با گفتن چند دلیل نگذارد عشقش از پیش او برود و این موضوع او را آزار می دهد.

همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

یکی دیگر از آهنگ های شاد از بهنام بانی به نام قرص قمر که بسیار مناسب مجالس عروسی و تولد و مهمانی ها می‌باشد.

این ترانه یکی از محبوب‌ترین آهنگ های این خواننده‌ی جوان و دوست‌داشتنی کشورمان است که تقریبا در تمامی کنسرت‌های این ۲ سال اخیر بهنام بانی، محبوب‌ترین ترانه کنسرت نیز شناخته شده است.

امیدواریم از این ترانه‌ی ریتمیک لذت ببرید.

 

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک قرص قمر به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده قرص قمر بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ قرص قمر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه قرص قمر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده قرص قمر دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. قرص قمر بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه قرص قمر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از قرص قمر بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محمدحسن جمعه زاده گفته:

من عاشق این. اهنگ. عالی ترین اهنگ دنیا

مجید ذاکر گفته:

علی ترین اهنگ هست