دانلود اهنگ وای دل بیقرارم بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – وای دل بیقرارم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دل بیقرارم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وای دل بیقرارم بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Vay Dele Bighararam Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – وای دل بیقرارم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – وای دل بیقرارم

دو سه روزه دلم یه حال خوبی داره تورو دیدن چقد رو من اثر میذاره دو سه روزه عجیب چشام همش دنبال توئه کاره توئه دو سه روزه بهت حواسم هرجا پرته دو سه روزه عجیبه دلم هواتو کرده داره تو قلب من چی میشه اینا کاره توئه کاره توئه وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

بهنام بانی که آغاز کار و درواقع شهرتش با یک موزیک ریتمیک، شاد و عاشقانه بود. بهنام بانی خواننده خوش صدا و دوستداشتنی که به تازگی سعی دارد آلبوم قرص قمر را منتشر کند فعالیت خود در زمینه موسیقی را گسترش داده و مخاطبان زیادی را نیز به  دور خود جمع کرده است.

وای دل بیقرارم بهنام بانی یکی دیگر از موزیک های احساسی و عشاقانه او بوده که محبوب شده است. این موزیک که تیتراژ برنامه باغی ملی بوده است در سال 1396 وارد بازار موسیقی شد و مردم علاقه زیادی به او نشان دادند. ترانه سرای این موزیک عاطفه حبیبی و آهنگساز و تنظی کننده نیز حامد برادران می باشد. همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

معمولا همه افراد را که در نگاه اول می بینید کمی پریشانی و دلهره دارند و این خود سبب می شود تا به سمت هرکاری رفته تا ذهنیت خود را به سمت انرژی های مثبت هدایت کنند. اما یک پیشنهاد داریم به سمت گوشی خود بروید هندزفری را در آورده و در پلی لیست خود اهنگ وای دل بیقرارم بهنام بانی را پلی کنید. ریتم ان را هضم کرده تا سلول های شما کمی استراحت کنند. ریتمیک بودن آهنگ بهنام بانی وای دل بیقرارم باعث می شود تا کلا همه نگرانی ها را فراموش کنید.

هم اکنون می توانید این موزیک دوستداشتنی و زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم از این موزیک در گلچین اهنگ های نوروزی خود استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب وای دل بیقرارم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده وای دل بیقرارم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. وای دل بیقرارم بهنام بانیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در وای دل بیقرارم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک وای دل بیقرارم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: