اخبار تور تابستانی بهنام بانی در کنار خانواده

بهنام بانی و مادرش در مجله خانواده سبز

بهنام بانی یک ویدیو ار پشت صحنه همکاری با مجله خانواده سبز را در اینستاگرامش منتشر کرد

بهنام بانی و مادرش در مجله خانواده سبز

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

بهنام بانی نوید خبر های خوب را می دهد

بهنام بانی خواننده پاپ بسیار محبوب این روز های موسیقی است که با انتشار آهنگ قرص قمر به شهرت و محبوبیت رسید. او بعد از منتشر کردن اهنگ قرص قمر در سال 1396 با تنظیم و آهنگسازی حامد برادران، به دلیل استقبال بی سابقه مردم تصمیم گرفت تا شماره 2 این آهنگ را نیز با آهنگسازی بسیار شادتر و انرژیک تر منتشر کند. او در نهایت در سال 1398 شماره 2 این آهنگ را با نام *قرص قمر 2* منتشر کرد. این بار هم آهنگسازی و تنظیم این قطعه به عهده حامد برادران بود. ترانه سرای این قطعه کارن موسوی بود. حالا او در حال تدارک دیدن برای کنسرت تابستانی اش است و با مجله خانواده سبز همکاری می کند. اخیرا در اینستاگرام بهنام بانی ویدیویی منتشر شد که بهنام بانی در آن به همراه مادرش در حال عکاسی برای مجله خانواده سبز بود. او در توضیح این عکس نوشت:

سال ٩٦ همه اتفاقات و روزاش يه رنگ ديگست،انشاالله تولد امسالم رو چند روز جلوتر بخاطر ايّام محرم به همراه شما عزيزانم در آخرين كنسرت تورتابستانى،فردا و پس فردا در كنسرت فضاي باز تهران جشن خواهم گرفت تا يه خاطره به يادموندني ديگه با هم بسازيم❤️🌹💙عاشقتونم ،سالن بالااااااا🎉💣🎤🔥❤️ممنون از عزيزان دلم در مجله خانواده سبز و امير حسين بزرگ زادگان به خاطر اين كليپ پشت صحنه،كه به همراه مادرم براي مصاحبه با مجله رفته بوديم🙏🏻❤️🌹 #behnambani#music#concert#live#tomorrow#birthday#soon#live #

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی 

بهنام بانی همانطور که همه می دانیم فعالیت خود را به عنوان خواننده، به صورت رسمی از سال 1392 شروع کرده است و تا به امروز در بین مردم روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. او که در شهر دامغان متولد شده است، امروز یکی از خواننده های بسیار مطرح و مردمی سبک پاپ محسوب می شود که با بزرگان این صنعت مانند، حامد برادران فعالیت های هنری خود را پیش می برد. او تا به امروز کنسرت های زیادی را در شهر های مختلف ایران برگزار کرده است. بهنام بانی تا به امروز آهنگ های شاد و حتی احساسی بسیاری منتشر کرده است که اکثر آن ها در لیست ترندها مدتی را در رتبه اول قرار داشتند. از جمله آهنگ های پر طرفدار او می توان به *چه بخوای چه نخوای *‌ و * صد سال * اشاره کرد. شما می توانید از طریق فول آلبوم بهنام بانی در سایت موزیکیشو به آرشیو کامل اهنگ های بهنام بانی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اهنگ بهنام بانی جدید که قرار است به زودی با نام *خوشحالم*  منتشر شود را از همین طریق پیگیری کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: