دانلود اهنگ این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) گرشا رضایی + متن کامل

بهنام بانی و گرشا رضایی – این عشقه و مو مشکی (ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی و گرشا رضایی به نام این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) بهنام بانی و گرشا رضایی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani & Garsha Rezaei In Eshghe & Moo Meshki (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی و گرشا رضایی – این عشقه و مو مشکی (ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 57

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی و گرشا رضایی – این عشقه و مو مشکی (ریمیکس)

خوبه که تو دل بستی به این عشق تویی آخه بهترین عشق اولین و آخرین عشق عشق یعنی روزای طلایی یه شب خوب دوتایی من کنارت بی قرارم بی قرارم عشق خودتی با موی مشکی نگم از تو خود عشقی نگم از حالی که دارم بی قرارم خوبه آخرش به تو رسیدم تورو به دنیا نمیدم تورو دوست دارم شدیدا ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میزارم بری امشب ای وای از تودلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میزارم بری امشب ای وای از تودلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب دست خودم نیست که انقد عاشقتم نمیتونه قلبم از تو دور باشه یکم کار دله این عشق وای از دست دلم وای … امشب دستای تو مثل رقص یه پرنده است میخندی تو برام خنده های تو کشنده است هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد غیر از این از دستم کاری بر نمیاد … هیشکی جز خودمون نمیدونه که چمونه عشقم کاره دله منو سمتت میکشونه ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میزارم بری امشب ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ ریمیکس و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

ساخت موزیک های تلفیقی بسیار سخت بوده چرا که در این تنظیم ها سعی می شود دو یا چند موزیک را با سبک های متفات و صرفا بخاطر ریتم شاد ان ها با یکدیگر کرد و این مورد معمولا برای استفاه در مهمونی ها و یا عروسی یا جشن های مناسبتی می باشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

ریمیکس موزیک های این عشقه بهنام بانی و مو مشکی گرشا رضایی توسط دیجی سونامی بسیار شنیدنی بوده و پیشنهاد می شود می توانید این اثر بسیار زیبا را که حتما با هنر بسیاری تنظیم شده است دانلود کرده و از آن در ایام عید استفاده کنید تا بتواند ایام شاد و عاشقانه ای را برای خودتان و اطرافیانتان رقم بزنید.

هم اکنون می توانید این موزیک احساسی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شندین اهنگ ریتمیک و تلفیقی این عشقه بهنام بانی و مومشکی گرشا رضایی نهایت لذت را ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی و گرشا رضایی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) اثری فوق العاده از بهنام بانی و گرشا رضایی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی و گرشا رضایی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) بهنام بانی و گرشا رضایی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی و گرشا رضایی که مربوط به انتشار این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی و گرشا رضایی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی و گرشا رضایی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی و گرشا رضایی در آهنگ این عشقه و مو مشکی (ریمیکس) لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هاتف عبدالملکی گفته:

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🌷