دانلود اهنگ بهنام بانی کجای این شهری + متن کامل

بهنام بانی – کجای این شهری

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام کجای این شهری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجای این شهری بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Kojaye In Shahri Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – کجای این شهری

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 110

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – کجای این شهری

بیچاره قلبم رفتی و خنده مرده رو لبام فکر نمیکردم دیدنت میشه آرزو برام یه نم بارون میزنه هر چی خاطرس میاد اون روزا چی شد کاش یکی اون روزا رو پس میداد بگو کجای این شهری چرا بچه شدی چرا باهام قهری به تو نمیادش این همه بی رحمی چرا حال منو دیگه نمیفهمی بگو کجای این شهری چرا بچه شدی چرا باهام قهری به تو نمیادش این همه بی رحمی چرا حال منو دیگه نمیفهمی جات چقدر تو خونه خالیه دلتنگم نیستی و دلم یه حالیه دلتنگم کی من دیوونه رو از یادت برد این شبا چجوری بی من تو خوابت برد پس بگو کجای این شهری چرا بچه شدی چرا باهام قهری به تو نمیادش این همه بی رحمی چرا حال منو دیگه نمیفهمی بگو کجای این شهری چرا بچه شدی چرا باهام قهری به تو نمیادش این همه بی رحمی چرا حال منو دیگه نمیفهمی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بهنام بانی کجای این شهری را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی قطعه کجای این شهری را جزو بهترین کارهای او می دانند. کجای این شهری بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک کجای این شهری بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه کجای این شهری بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک کجای این شهری جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با ترانه کجای این شهری سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کجای این شهری بهنام بانی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، کجای این شهری را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از کجای این شهری باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ کجای این شهری بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بهنام بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب کجای این شهری را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده کجای این شهری در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بهنام بانی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. کجای این شهری بهنام بانیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بهنام بانی نیز در کجای این شهری تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه کجای این شهری حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: