عشق من باش بهنام صفوی | دانلود اهنگ بهنام صفوی عشق من باش {با کیفیت اصلی}

بهنام صفوی – عشق من باش

دانلود اهنگ جدید بهنام صفوی به نام عشق من باش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی از رسانه موزیکیشو

Behnam Safavi Eshghe Man Bash Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام صفوی – عشق من باش

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام صفوی – عشق من باش

خوب من میخوامت آرزومه بیام تو خوابت عزیزم بخندی بشم محو صورت ماهت دوست دارم بمیرم اما اون اشکاتو نبینم بردی تو دیگه قلب من میخوام اون دستاتو بگیرم عشق من باش جون من باش نذاری یه روز این دلو تنهاش ای دیوونه دوست دارم نمیتونم از تو چشم بردارم عشق من با تو شادم آخه نمیری تو از یادم روزی که تو رو دیدم دلمو به دل تو دادم حالا من میدونم بی تو یه لحظه نمیتونم تا دنیا باشه پا برجا به پای عشقت میمونم عشق من باش جون من باش نذاری یه روز این دلو تنهاش ای دیوونه دوست دارم نمیتونم از تو چشم بردارم برای داشتن تو حتی واسه یه لحظه جونم و زندگیمو بدم بازم می ارزه دلم میلرزه عشق من باش جون من باش نذاری یه روز این دلو تنهاش ای دیوونه دوست دارم نمیتونم از تو چشم بردارم
توضیحات

بهنام صفوی خواننده جوان و خوش ذوق ایرانی متولد سال 1362 از استان شیراز بود. این خواننده دوست داشتنی اصالتا جنوبی بود و فعالیت های هنری خود از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودکار آموخت.

علاقه و کشف استعداد خود در زمینه موسیقی این جرات را به بهنام داد تا اولین آلبوم خود به نام عشق من باش را در سال 1388 روانه بازار موسیقی کند و در همین زمان بهنام به یکی از هنرمندان محبوب شناخته شد.

این هنرمند دوستداشتنی کنسرت های داخلی و فراوان بسیاری را برگزار کرد و در این مسیر بسیار موفق بود. طرفداران بهنام او را سلطان آرامش و پسر مؤدب موسیقی ایران می خواندند. اما متاسفانه بخت با او یار نبود و در سال 1392 دچار تومور مغزی بدخیم شد.

بعد از 6 سال مبارزه با این بیماری بهنام  در تاریخ 33 اردیبهشت سال 1398 در بیمارستان میلاد در گذشت. موزیک عشق من باش آهنگی شاد و عاشانه و در عین حال ریتمیک بوده که می توان در مهمانی ها و مجالس شاد از ان استفاده کرد تا فضایی احساسی ایجاد نمود.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
همه گفته:

من زیاد اهل ترانه واهنگ نیستم ولی خیلی خوب بود