دانلود اهنگ من همش بهونه آوردم که بهنام صفوی نامه عشق + متن کامل

بهنام صفوی – نامه عشق

دانلود اهنگ جدید بهنام صفوی به نام نامه عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نامه عشق بهنام صفوی از رسانه موزیکیشو

Behnam Safavi Name Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام صفوی – نامه عشق

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام صفوی – نامه عشق

دوباره دلم برات تنگ شده از غم دوری تو تب کردم من مقصرم خودم میدونم همه روزامو خودم شب کردم من همش بهونه آوردم که راه خونه ی تو خیلی دوره… اما عشق تو مث بارون شد داره چشم های منو میشوره من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم چشم من رو به احساس تو وا شد قلبم از خودش بی خوده مث کفترا هوایی شده زیر نامه ی عشق من امضا شد خودت امشب همه چیرو خوندی از نگاه من عاشق پیشه بهترین صحنه ی عمره وقتی چشم من از عشق تو تر میشه یه صدایی توی گوشم می گفت حق نداری که مردد باشی دورترین فاصله ها نزدیکه شرطش اینه که تو مقصد باشی من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم چشم من رو به احساس تو وا شد قلبم از خودش بی خوده مث کفترا هوایی شده زیر نامه ی عشق من امضا شد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ امام رضا و اهنگ تولد امام رضا و اهنگ قدیمی میباشد.

امام رضا (ع)، امام هشتم می باشد و به نام ضامن آهو شهرت دارد. این امام رئوف هشتمین امام از 14 معصوم دین اسلام و مذهب شیعه می باشد که در میان این محبان اهل بیت بسیار خواستار داشته و علاقه بسیاری به وی نشان داده می شود. مرقد مطهر این امام رئوف در استان خراسان رضوی و شهر مشهد قرار دارد.

طراحی مرقد این امام رئوف توسط فیلسوف و عالم بزرگ ایرانی شیخ بهائی ساخته شده است و از طراحی بسیار عجیبی در دنیای معماری از آن یاد می شود. تولد این امام رئوف که می شود همه مسلمین و کسانی که صدای خود وقف اهل بیت کرده اند سعی دارند در این شادی سهیم بوده و هریک به سهم خود کاری خیر انجام می دهند.

کسانی که در زمینه موسیقی فعالیت دارند برای آنکه بتوانند به این امام رئوف ابراز علاقه خود را نشان دهند ترک اهنگی را منتشر می کنند تا شنونده ها در روز تولد امام رضا بهتر تحت تاثیر قرار بگیرند و از مهربانی امام رضا (ع) به خوبی آگاه شوند.

بهنام صفوی نیز از این دسته خوانندگان بوده که با صدای آرام و احساسی خود سعی دارد ابراز علاقه خود به امام رضا را نشان دهد. شما عزیزان می توانید آهنگ زیبای *نامه عشق* که او در وصف امام هشتم خوانده است را هم اکنون با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان قرا داده ایم.

میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان بر شما مبارک.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام صفوی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام صفوی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده نامه عشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نامه عشق بهنام صفوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام صفوی و نامه عشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام صفوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نامه عشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام صفوی امیدوار است با عاشقانه نامه عشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نامه عشق بهنام صفوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نامه عشق بهنام صفوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حیدر گفته:

روحت شد رفیق ان شاءالله امام رضا امام رئوف .ع. سه جا که فرمودند دستت رو بگیرن

محمد گفته:

حرف نداشت عالی بود ، خدا این خواننده عالی رو رحمت کنه ، ممنون