دانلود اهنگ بیژن یار غیرتی کیفیت اصلی MP3 + متن

بیژن یار – غیرتی

دانلود اهنگ جدید بیژن یار به نام غیرتی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ غیرتی بیژن یار از رسانه موزیکیشو

بیژن یار – غیرتی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 190

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بیژن یار – غیرتی

روی پیرهنم عطر تو میمونه توی رگ اصلی قلبمی دیوونه آروم آروم شدی یکی یه دونه قلبم داره چشم تو قانون جاذبه رابطه من و تو تا اینجاش جالبه داره عشق تو کم کم میزنه به قلبم دس بزار رو نقطه ضعف من بگو من عشقتم تا آخرش باتم... عاشق حرفاتم تو منو حفظی لعنتی من تُخس غیرتی کجا بیام تو راحتی بگو کجا... چه ساعتی میشه به من تو خیره شی توی دلم ذخیره شی انقد میخندونم تو رو نمیزارم پیر بشی من یه نفر مث کوه پشتتم من رفیق روز ناخوشتم دیوونه نگاه... من خودتم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بیژن یار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه غیرتی جدیدترین اثر بیژن یار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بیژن یار با ترانه غیرتی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. غیرتی بیژن یار یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که بیژن یار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بیژن یار، غیرتی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بیژن یار به ارمغان آورد. امیدواریم بیژن یار بعد از غیرتی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه غیرتی بیژن یار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بیژن یار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ غیرتی جدیدترین اثر بیژن یار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بیژن یار با موزیک غیرتی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. غیرتی بیژن یار یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که بیژن یار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بیژن یار، غیرتی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بیژن یار به ارمغان آورد. امیدواریم بیژن یار بعد از غیرتی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ غیرتی بیژن یار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز بیژن یار با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بیژن یار در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده غیرتی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که غیرتی بیژن یار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بیژن یار و غیرتی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بیژن یار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر غیرتی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بیژن یار امیدوار است با عاشقانه غیرتی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت غیرتی بیژن یار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از غیرتی بیژن یار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

بیژن یار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه غیرتی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده غیرتی بیژن یار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بیژن یار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ غیرتی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه غیرتی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده غیرتی دعوت کرده است. بیژن یار به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. غیرتی بیژن یاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بیژن یار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک غیرتی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بیژن یار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از غیرتی بیژن یار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک غیرتی بیژن یار را نشنیده باشد. بیژن یار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی بیژن یار برای آهنگ فوق العاده غیرتی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا غیرتی بیژن یار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه غیرتی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام بیژن یار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت غیرتی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه بیژن یار غیرتی خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود بیژن یار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه غیرتی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بیژن یار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک غیرتی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن غیرتی بیژن یار لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: