همدردی مردم در فوت استاد شجریان

تشکر همایون شجریان از همدردی مردم در سوگ پدر

محمدرضا شجریان در 17 مهرماه 1399 در گذشت و همایون شجریان پستی برای تشکر از همدردی مردم در اینستاگرامش منتشر کرد

تشکر همایون شجریان از همدردی مردم در سوگ پدر

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

تشکر همایون از مردم برای همدردی در غم بزرگ از دست دادن پدر

محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران که مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان مدتی بود که در بستر بیماری به سر می برد تا اینکه متاسفانه دار فانی را وداع گفت. در حاشیه مراسم حاکسپاری در شهر مشهد و همدردی مردم در این غم با خانواده این استاد بزرگ و انسان دوست داشتنی، پسر او همایون شجریان در صفحه اینستاگرامش برای تشکر از مردم و ابراز احساساتش پستی را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

سپاسگزاریم از همه شما مردم قدر شناس و بینظیر، برای همه چیز…
شما خود صاحب عزا هستید و ما هر آنچه از دستمان برآید برای هزاردستان مان و این عشق بزرگ خواهیم کرد. نه فقط امروز که سخت ترینِ روزهاست، بلکه در فرصتها و بزنگاه های بهتر و مناسب تر.
برنامه ریخته شده برای پدر این چنین است که سحر گاهان فردا پس از خوانده شدن نماز بر پیکرشان، از بهشت زهرا به زادگاهشان در مشهد عزیمت داده می شوند تا در آنجا مراسم تشیع انجام پذیرد و ایشان در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی به خاک دوست سپرده شوند.
امیدواریم که در این ایام پر خطر یکایکتان در سلامت مطلق باشید.

۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹
همایون شجریان

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان پدر همایون شجریان از اساتید بزرگ موسیقی سنتی ایرانی است. این استاد بزرگ الگوی هنرمندانی همچون حجت اشرف زاده و مازیار لشنی می باشد. اخیرا به مناسبت تولد وی آهنگ زیبای *موج سودا * را شنیده بودیم. استاد محمدرضا شجریان جدید ترین موزیک های خود را بصورت آلبوم به انتشار رسانده است و نام آن را آلبوم خراسانیات گذاشته است. شما می توانید این آلبوم و سایر موزیک های محمدرضا شجریان را از فول آلبوم محمدرضا شجریان در رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت دانلود کرده تا نهایت استفاده و لذت را ببرید

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: