مهراد جم خواننده محبوب اسم کانال تلگرامی خود را به نام بی هویت تغییر داد

تغییر نام عجیب کانال مهراد جم به اسم بی هویت

مهراد جم در حرکتی غیر منتظره اسم کانال تلگرامی خود را به نام بی هویت تغییر داده است.

تغییر نام عجیب کانال مهراد جم به اسم بی هویت

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

تغییر نام عجیب مهراد جم برای کانال تلگرامی اش

 

مهراد جم را می توان از خواننده های خوب و نوظهور دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است شهرت خوبی را در میان شنونده و خواننده های سرشناس کشور بدست بیاورد. این خواننده که جز خواننده های بسیار جوان و نوظهور است حاشیه های بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورده و موزیک های وی همیشه ریتم های خاصی دارند و سریعا بعد از انتشار نقدهای بسیاری زیادی هم مثبت و منفی روانه وی می شود.

اکنون که مهراد جم بعد از انتشار موزیک قسم دیگر فعالیتی را انجام نداده است تا به امروز که با انتشار استوری از خودش که درحال اجرای دابسمش با موزیک رضا پیشرو خواننده رپ فارسی می باشد بود اسم کانال تلگرامی خود را به طور غیر منتظره ای تغییر داد و از نامی عجیب استفاده کرده است. نام جدید کانال تلگرامی مهراد جم به اسم بی هویت در میان شنونده ها و هواداران خبرساز شد که امیدواریم این هنرمند از نظر روحی حال و اوضاع خوبی را بدست بیاورد و نام کانال را بازهم عوض کرده تا نگرانی برای کاربران بوجود نیاورد.

 

دانلود اهنگ جدید مهراد جم

 

مهراد جم در چند سال فعالیت هنری خود موزیک های بسیار خوبی را به انتشار رسانده است که هریک از این موارد ریتم های خاص خود را داشته و خاطرات تلخ شیرین بسیاری را برای شنونده ها به همراه داشته اند. شما می توانید از رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت های خوب ایرانی می باشد اهنگ هایی مورد نظر خود از این هنرمند به مانند «شمال» «بعدت» و … را از فول آلبوم مهراد جم با کیفیت های متفاوت دانلود کرده تا روحیه خوبی بدست بیاورید. همچنین اهنگ مهراد جم جدید به نام «قسم» را نیز می توانید از این فول آلبوم دانلود کرده تا نهایت استفاده را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مـلیکا تتلویی گفته:

مـهـراد عشقـــــــــه عـــــــــــــــــــــــــــــــــشــــــــق😍😘❤❤❤