یک شبه تمامی پست های صفحه اینستاگرام آرش ای پی پاک شد!

تغییر کاربری اینستاگرام آرش ای پی

به دنبال اخبار گرفتن مجوز رسمی برای انتشار اهنگ توسط  آرش ای پی، او تمامی پست های صفحه اینستاگرامش را پاک کرد.

تغییر کاربری اینستاگرام آرش ای پی

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

مجوز گرفتن آرش ای پی برای انتشار آهنگ

آرش ای پی به همراه برادرش مسیح یکی از گروه های بسیار شناخته شده و البته محبوب موسیقی پاپ و تلفیقی هستند که کار خود را به صورت حرفه ای در کنار هم و با تخصص آکادمیک شروع کردند. اخیرا آن ها در تلاش برای گرفتن مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ بودند تا بتوانند آهنگ هایشان را به صورت رسمی منتشر کنند. این موضوع نقطه عطفی در زندگی حرفه ای و هنری مسیح و آرش به عنوان خواننده بود.

به دنبال همین خبر بود که ناگهان تمامی پست های صفحه اینستاگرام آرش ای پی یک شبه محو شدند و بعد از چند روز اولین پستی که از او منتشر شد تصویری مربوط به یک مراسم آماده کردن نذری بود. تنها نوشته زیر این عکس هم این بود:

◾️ 🙏🙌🏻🙏 مُخلص🎩

تا به امروز با بسیاری از آهنک ها و البته صدای گرم و گیرای این دو برادر خاطره داریم. از محبوب ترین آهنگ های مسیح و آرش شاید بتوان به *بیا بازم* و *هنوز همونم* اشاره کرد که برای هر دوی آن ها مجوز گرفته اند. اگر در فول آلبوم مسیح و آرش بگردید شاید به سختی بتوانید آهنگی پیدا کنید که از آن خوشتان نیاید. خوش بختانه این دو برادر هم فکر شده به مسیرشان ادامه می دهند و همیشه می توان یک روند خوبی را از انتشار اهنگ جدید از آنها انتظار داشت.

دانلود اهنگ جدید آرش ای پی

اخیرا آهنگ های جدید این دو برادر بسیار سر و صدا به پا کرده است و بیش از گذشته توجه ها را به آن ها جلب کرده است. آهخرین آهنگی که از آنها شنیده ایم را می توانید در سایت های معتبر موسیقی داخلی مانند موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه شما رو به شنیدن جدیدترین اهنگ آنها با نام *نالوطی* از مسیح و آرش دعوت می کنیم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: