توقف نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد محمدرضا شجریان

توقف نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد شجریان

به تازگی خبری مبنی بر توقف نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد محمدرضا شجریان شده است.

توقف نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد شجریان

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

توقف نامگذاری یکی از خیابان های تهران به اسم استاد محمدرضا شجریان

 

استاد محمدرضا شجریان پدر همایون شجریان به یقین یکی از بهترین خواننده های تاریخ موسیقی ایران و دنیا می باشد. صدایی که هرگز نمی توان ان را فراموش کرد چرا که انسان را به اوج می برد و در جهانی عرفانی غرق می کند. محمدرضا شجریان اکنون نیز جز الگوهای موسیقی در ایران است به همین دلیل سعی بر این بوده که خیابانی در تهران به نام ایشان نامگذاری شده باشد.

بهمن بابازاده از فعالان حوزه خبری در کشور بوده که حوزه خود را در زمینه موسیقی ادامه می دهد. این خبرنگار حوزه موسیقی با افشای نامه ای محرمانه خبر از توقف نامگذاری یکی از خیابان های تهران به نام محمدرضا شجریان داده است. بنا به گفته بهمن بابازاده این مخالفت از سوی محسن هاشمی عضور شورای شهر تهران بوده است.

 

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان

 

اهنگ محمدرضا شجریان جدید را می توانید به عنوان آلبوم خراسانیات این استاد بزرگ در حوزه موسیقی معرفی کنید. اما برای بهتر دانلود کردن سایر موزیک های استاد محمدرضا شجریان بهتر است وارد رسانه موزیکیشو شوید و از فول آلبوم محمدرضا شجریان اهنگ ها مد نظر خود از این استاد موسیقی و صدای ناب را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا به آرامش مورد نیاز خود دست یابید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: