مجید اخشابی تیتراژ سریال گمگشته | دانلود اهنگ تیتراژ گمگشته از مجید اخشابی + متن کامل

تیتراژ سریال گمگشته

دانلود آهنگ قدیمی مجید اخشابی به نام تیتراژ سریال گمگشته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تیتراژ سریال گمگشته مجید اخشابی از رسانه موزیکیشو

Majid Akhshabi Gomgashteh Download mp3 320 + Lyrics text

تیتراژ سریال گمگشته

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 30

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ تیتراژ سریال گمگشته

اون که میاد اگه بگم یک گل سرخ بهار میشی یه قطره خون رو آینه یه چشمه انتظار میشی یه قطره خون رو آینه است یه چشم سرخ انتظار یه روز دوباره سبز میشه وقتی که برگرده بهار هر کی با آینه روبروست رو هست و نیست پل میزنه یه چشم سرخ آتشین توی چشاش زل میزنه توی چشاش زل میزنه میگن فرشته روزشو با گریه افطار میکنه فرشته میدونه که نور ظلمتو بیدار میکنه ظلمتو بیدار میکنه برق یه تیغ اشک دریغ رعد صدای مرتضی رستم از این بند و بلا علی رضا شد به قضا آی غنچه های گل سرخ از نسیم وزون بگین بوی خدا تو کوچه هاست سحر شده اذون بگین ما گم شدیم باید بیاد اونی که چشم ما میشه نماز حاجت بخونین حاجتتون روا میشه ما گم شدیم باید بیاد اونی که چشم ما میشه نماز حاجت بخونین حاجتتون روا میشه نماز حاجت بخونین حاجتتون روا میشه
توضیحات

ماه رمضان سال 1380 سریالی منتشر شد که ساخته رامبد جوان بود که اگر از عنوان اولین بگذریم می توانیم بگوییم این سریال مهم ترین و موفق ترین سریال تلویزیونی از دید مردم بوده است. این سریال دوستداشتنی در رمضان سال 1398 از شبکه آی فیلم باز پخش شده است.

خواننده تیتراژ این سریال دوستداشتنی مجید اخشابی است. این موزیک احساسی و شاد از معروفترین کار های قدیمی مجید اخشابی بوده که بر شهرت وی افزوده بود. و درواقع این موزیک به گونه ای خوانده می شود و ساخته شده است که به نوعی می توان فهمید که باید در ماه رمضان استفاده شود.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به هراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن آهنگ مجید اخشابی تیتراژ سریال گمگشته نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: