بالاخره ویدیوی اهنگ جدید مسعود صادقلو منتشر شد

تیزر احساسی خاطره منتشر شد

نوبت به انتشار تیزر اهنگ احساسی خاطره ها از مسعود صادقلو رسید و انتظار برای آن به پایان رسید.

تیزر احساسی خاطره منتشر شد

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

اهنگ احساسی خاطره ها منتشر شد

روز گذشته در صفحه اینستاگرام مسعود صادقلو پستی منتشر شد که دیدن آن همه طرفدارانش را سر وجد آورد. بله بالاخره تیزر اهنگ احساسی خاطره ها منتشر شد. این خواننده جوان که بسیار با استعداد است و قدرت صدای بالایی دارد. با هوشمندی تیمش را انتخاب کرده است و همین موضوع باعث شده است تا او با قدرت و با آگاهی در مسیرش روبه جلو قدم بردارد و می شود این سال نکو را از همین بهار سبز به خبی تشخیص داد.

تیزر اهنگ مسعود صادقلو جدید با این نوشته از طرف او در اینستاگرامش منتشر شد:

با یه قلب خستگیمون دَر میره ❤️ 

در ادامه هم اسامی فرادی که برای تولید این آهنگ و تیزر به او کمک کرده بودند را منشن کرد و یک خسته نباشید دوستانه به آن ها گفت. پیشنهاد می کنیم گر هنوز این تیزر را ندیده اید، دیدن آن را از دست ندهید.

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو

تا به امروز صدای این خواننده پاپ جوان را در اهنگ هایی مانند *خلوت * و * آروم آروم * شنیده بودیم که بسیار کولاک کرده و نگاه ها را به خود جلب کرده است. همچنین آهنگ های عاشقانه دیگری که می توانید در فول آلبوم مسعود صادقلو در آرشیو موزیکیشو آن ها را بشنوید. انتظار می ره که در آینده کارهای بسیار قوی زیادی از مسعود عزیز بشنویم و امیدواریم که روز به روز همینطور بیشتر و بیشتر خوش بدرخشد. تا یک به زودی دیگر و مسعود صادقلو جدید دیگر مراقب خودتون باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: