اهنگ پر زدی حامد باراد دانلود 320 ، 128 + متن کامل آهنگ

حامد باراد – پر زدی

دانلود اهنگ جدید حامد باراد به نام پر زدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پر زدی حامد باراد از رسانه موزیکیشو

حامد باراد – پر زدی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 432

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد باراد – پر زدی

من نباشم جای من خالی نمیشه من نباشم بی تو تنهایی نمیشه رو به راه میشی ولی اینجا منم که دیگه مثل اون قدیمامون نمیشه هی میگن ول کن برو ول کن گذشت آب از سرش هی میگن رد شو ازش ببخش زیادو بشکنش چته دیوونه مثه من کی عاشق تو میمونه چته دیوونه پر زدی از قلب من تا بی تو من ویرونه شم منه عاقل به یادو خاطرت دیوونه شم خراب کردی تو رویاهامونو یکی یکی همش از دلهره از فکر تو هر شب پرم پر زدی از قلب من تا بی تو من ویرونه شم منه عاقل به یادو خاطرت دیوونه شم خراب کردی تو رویاهامونو یکی یکی همش از دلهره از فکر تو هر شب پرم منم میرم اصلا با همه سردم حتی با تو اصلا بیا ببر خاطره هاتو اصلا بیا که قهرم دیگه با تو بااااا تو منم میرم بدون حرف و بغض و بی کلنجار شدم باطل همش سیگار و سیگار تا هر وقت که بخوای خدا نگه دااااار پر زدی از قلب من تا بی تو من ویرونه شم منه عاقل به یادو خاطرت دیوونه شم خراب کردی تو رویاهامونو یکی یکی همش از دلهره از فکر تو هر شب پرم پر زدی از قلب من تا بی تو من ویرونه شم منه عاقل به یادو خاطرت دیوونه شم خراب کردی تو رویاهامونو یکی یکی همش از دلهره از فکر تو هر شب پرم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
حامد باراد خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه پر زدی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده پر زدی حامد باراد میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای حامد باراد دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه پر زدی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه پر زدی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده پر زدی دعوت کرده است. حامد باراد به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پر زدی حامد بارادرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. حامد باراد که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک پر زدی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و حامد باراد از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پر زدی حامد باراد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

حامد باراد پر زدی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حامد باراد را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از حامد باراد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حامد باراد قطعه پر زدی را جزو بهترین کارهای او می دانند. پر زدی حامد باراد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ پر زدی حامد باراد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک پر زدی حامد باراد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

حامد باراد خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه پر زدی به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده پر زدی حامد باراد میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای حامد باراد دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه پر زدی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ پر زدی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده پر زدی دعوت کرده است. حامد باراد به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پر زدی حامد بارادرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. حامد باراد که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ پر زدی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و حامد باراد از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پر زدی حامد باراد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: