ام المصائب حامد همایون | دانلود اهنگ ام المصائب حامد همایون + متن اهنگ

حامد همایون – ام المصائب

دانلود آهنگ قدیمی حامد همایون به نام ام المصائب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ام المصائب حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Om Almasaeb Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – ام المصائب

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد همایون – ام المصائب

به طفلی که خون از گلویش چکید ستم را به سلابه خواهم کشید بر این غم مگر میشود صبر کرد مگر میشود خون حق را ندید به جانت قسم جان به لب آمده به ولله تب پشت تب آمده چه داغیست بر جان عالم ببین بدون تو شب پشت شب آمده به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست برادر برادر تو جان منی تو که عشق و روح و روان منی تو رفتی و جان من از دست رفت تو مشکل ترین امتحان منی تو تعبیر خون خدایی و بس تو تصویر خوب وفایی و بس جهان تا ابد مات این لحظه هاست تو زیباترین ماجرایی و بس به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست
توضیحات

سید حامد محمودزاده با نام حامد همایون خواننده، آهنگساز، ترانه سرا موسیقی پاپ در کشور می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. حامد همایون زیر نظر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب زاده از تهیه کنندگان خوب موسیقی در کشور می باشد.

اولین موزیک از حامد همایون به نام «چتر خیس» نام داشت که بعد از انتشار توانست محبوبیت بالایی بدست آورده و نقد های مثبت بسیار زیادی به سمت وی روانه شوند. از نکته های جالب در خصوص این هنرمند این موضوع می باشد که وی توانسته در کمتر از 6 ماه 200 کنسرت اجرا داشته است و می توان او را در دنیا به این تعداد جز خواننده های پر فعالیت دانست.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های حامد همایون می توانید با مرجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم حامد همایون همه موزیک های این هنرمند را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز حامد همایون با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حامد همایون در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده ام المصائب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ام المصائب حامد همایون یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حامد همایون و ام المصائب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند.

حامد همایون سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ام المصائب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حامد همایون امیدوار است با عاشقانه ام المصائب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ام المصائب حامد همایون باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ام المصائب حامد همایون لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
بهاره مهرآبادی گفته:

سلام بسیار این خواننده صدای عالی داره و از اولین ها و آخرین های نسل آهنگ و خوانندگی است ممنون خیلی سوزناک اما آقای حاند همیون در همه عرصه ها موفق باشید شایعه را هم خیلیییی دوشت داشتم خداقوت والله یاور پشتیبان شما عزیز دل مردم ایران رزمبن خانواده شما باشد خدانگهدار 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌷🙏🌷🌷🙏🌷🙏🌷🙏🌷🌷🙏🌷🌷🙏

سیما گفته:

برنامه ی جالبی هست وهر اهنگی که بخوایم سریع میتونیم دان کنیم از شما ممنونم عالی عالی عالی

سیما گفته:

برنامه ی جالبی هست وهر اهنگی که بخوایم سریع میتونی دان کنی از شما ممنونم